• 1 Μαρτίου, 2021

Μετρό: Ελλιπή μέτρα καταγγέλουν οι ηλεκτροδηγοί μετά τα 10 κρούσματα κοροναϊού σε εργαζομένους

 Μετρό: Ελλιπή μέτρα καταγγέλουν οι ηλεκτροδηγοί μετά τα 10 κρούσματα κοροναϊού σε εργαζομένους

(ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ ÃÉÙÑÃÏÓ EUROKINISSI)

Φόβος έχει κυριεύσει εργαζόμενους του Μτερό, μετά τα 10 θετικά κρούσματα. Από τους 171 μοριακούς ελέγχους που διενεργήθηκαν τη Δευτέρα διαγνώστηκαν 10 εργαζόμενοι θετικοί στον ιό, οι οποίοι βρίσκονται ήδη σε κατ’ οίκον περιορισμό, ενώ ξεκίνησε και η ιχνηλάτηση των επαφών τους. Σήμερα πραγματοποιήθηκαν 400 τεστ σε εργαζομένους από τη ΣΤΑΣΥ, ώστε να δουν αν υπάρχει διασπορά του κοροναϊού. Τα αποτελέσματα αναμένονται αύριο.

Η πλειοψηφία των κρουσμάτων είναι ηλεκτροδηγοί, ενώ ένας εξ αυτών είναι ήδη διασωληνωμένος στο νοσοκομείο Σωτηρία, όπως αναφέρει το ΟΡΕΝ. Οι ηλεκτροδηγοί του Μετρό επιρρίπτουν ευθύνες στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για ελλιπή τήρηση των προστατευτικών μέτρων, κάτι που οδήγησε στην έξαρση κρουσμάτων κοροναϊού.

Νεότερες πληροφορίες από την επιτροπή λοιμωξιολόγων: Επιδημιολογική “βόμβα” της βρετανικής μετάλλαξης στα σχολεία!- Εκτός ελέγχου η Αχαϊα- Επιδεινώνεται η κατάσταση στην Αττική

Σύμφωνα με τους εργαζομένους μάλιστα έως χθες δεν είχε γίνει κανένας έλεγχος σε όσους δουλεύουν στη γραμμής 3.

«Τα τελευταία γεγονότα απέδειξαν ότι η εκτελεστική διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, αλλά και μέρος των υπηρεσιακών παραγόντων είχαν επαναπαυτεί στην ομολογουμένως χαμηλή διασπορά. Ο εφησυχασμός αυτός οδήγησε στην αναίτια αύξηση του αριθμού των εκπαιδευομένων για το σύστημα ΑΤΟ, σε μια φάση μάλιστα που εκπαιδεύονταν εργαζόμενοι διάφορών οργανωτικών μονάδων ιδιαίτερης κρισιμότητας για το συγκοινωνιακό έργο.

Αποτέλεσμα ήταν να προσβληθούν από τον covid-19 τόσοι όσοι δεν είχαν προσβληθεί όλη την περίοδο που μας απασχολεί η πανδημία» επισημαίνει στην ανακοίνωσή του το Σωματείο Ηλεκτροδηγών της Αττικό Μετρό.

Σύμφωνα μάλιστα με τον πρόεδρο του μεγαλύτερου Σωματείου των εργαζομένων του μετρό (ΣΕΛΜΑ), Σπύρο Ρεβύθη πρόσφατα έγινε εκπαίδευση με αρκετούς συμμετέχοντες σε κλειστό χώρο, ενώ οι χώροι ανάπαυσης των οδηγών εξακολουθούν να είναι υπόγειοι και μη αεριζόμενοι επαρκώς: «Πριν από λίγες ημέρες έγινε εκπαίδευση σε κλειστό χώρο, στο meeting room των Σεπολίων 10 ατόμων συν τους εκπαιδευτές, ενώ συνήθως η διαδικασία αυτή γινόταν με ομάδες 5 ατόμων. Νόσησαν εργαζόμενοι που συμμετείχαν σ’ αυτήν. Ενημέρωσαν Σάββατο πρωί τους αρμόδιους και έως το πρωί της Τρίτης ακόμα ψαχνόμασταν. Οι εμπλεκόμενες διευθύνσεις (Εκπαίδευση- Ανθρώπινο δυναμικό) τι έχουν να μας πουν γι’ αυτό».