Ο Μητσοτάκης θα συμμετάσχει την Τρίτη σε συζήτηση για το κτηματολόγιο

 Ο Μητσοτάκης θα συμμετάσχει την Τρίτη σε συζήτηση για το κτηματολόγιο

 Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11.00, θα συμμετάσχει σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», που διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο, στο Ωδείο Αθηνών.

image002 6

Σχετικά Άρθρα