Δημοτικά τέλη: “Βγαίνουν” από τους λογαριασμούς ρεύματος, θα εισπράττονται όπως
Στον διαχωρισμό της είσπραξης των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος προσανατολίζεται η κυβέρνηση κατά το μοντέλο του ΕΝΦΙΑ από το 2028, όπως ανακοίνωσε στη Βουλή, ο υπουργός Εσωτερικών.Περισσότερα ...