• 27 Ιανουαρίου, 2021

Οι influencers του Instagram – Μυθικά ποσά για κάθε ανάρτηση

 Οι influencers του Instagram – Μυθικά ποσά για κάθε ανάρτηση

Η αναγνωρισιμότητα της οικογένειας Τζένερ – Καρντάσιαν φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος γεγονός που προκαλεί αύξηση και στα οικονομικά τους.

Η Κάιλι Τζένερ, η μικρότερη της οικογένειας διαθέτει έναν από τους πιο ισχυρούς λογαριασμού στο Instagram με 177 εκατομμύρια followers κάτι που ανεβάζει την εμπορική της αξία στα ύψη.

Ρεπορτάζ του BBC που επικαλείται το εργαλείο προγραμματισμού Hopper HQ αναφέρει πως το νεαρό μοντέλο για κάθε post που κάνει στο Instagram κερδίζει περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

got all dressed last night with nowhere to go. i hope everyone is staying busy & safe 🖤🖤🦋

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kylie 🤍 (@kyliejenner) στις

Αυτό είναι που την φέρνει στην κορυφή της λίστας των πιο καλοπληρωμένων celebrity, ενώ στη λίστα του Hopper ακολουθούν η Ariana Grande με 966.000 δολάρια ανά δημοσίευση και ο Christianο Ronaldo με 975.000 δολάρια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

rain on me 🌧 @ladygaga out now 🖤 music video tomorrow at ten am pst / one pm est 🧚🏼‍♂️ one time ….. i met a woman who knew pain the same way i did… who cried as much as i did, drank as much wine as i did, ate as much pasta as i did and who’s heart was bigger than her whole body. she immediately felt like a sister to me. she then held my hand and invited me into the beautiful world of chromatica and together, we got to express how beautiful and healing it feels to mothafuckinnnn cry ! 🌧 i hope this makes u all feel as uplifted as it does for us both. i love u @ladygaga, u stunning superwoman !

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ariana Grande (@arianagrande) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Welcome to CR7 Museum Online Store. Available now at www.cr7museumstore.com 🌐

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cristiano Ronaldo (@cristiano) στις

Ο συγκεκριμένος αριθμός προκύπτει βάσει διαφορετικών παραγόντων. Συγκεκριμένα συνυπολογίζεται ο αριθμός των ακολούθων σε συνδυασμό με τον αριθμό των χρηστών που αλληλεπιδρούν σχολιάζοντας το περιεχόμενο.