• 30 Ιουλίου, 2021

Καταγγελίες για θάνατο 37χρονης εξαιτίας του εμβολίου στη Φθιώτιδα

 Καταγγελίες για θάνατο 37χρονης εξαιτίας του εμβολίου στη Φθιώτιδα

Η 37χρονη, που ήταν Αλβανικής υπηκοότητας, αλλά ζούσε πάρα πολλά χρόνια με την οικογένειά της σε κωμόπολη της Φθιώτιδας, έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου της Astra Zeneca στις 28/4/21.

Ποτέ το προηγούμενο διάστημα δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας και ήταν μια δραστήρια γυναίκα για την ηλικία της.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του LamiaReport η 37χρονη 19 ημέρες μετά το εμβόλιο (17/5) παρουσίασε τα πρώτα συμπτώματα. Πιο συγκεκριμένα έπαθε ένα μικρό εγκεφαλικό επεισόδιο (δεν μπορούσε να μιλήσει καλά και παρέλυσε η μία πλευρά της).

Διακομίστηκε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου έκανε αξονική τομογραφία και οι γιατροί της είπαν ότι είχε ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο και ότι καλό θα ήταν να κάνει και κάποιες εξετάσεις ακόμα, όπως Μαγνητική, Triplex κ.α.

Η Μαγνητική Τομογραφία, που έγινε σε ιδιωτικό εργαστήριο, έδειξε ότι η γυναίκα έχει περάσει τέσσερα μικρά εγκεφαλικά (το παροδικό εγκεφαλικό ισχαιμικό επεισόδιο ή ΠΙΕ (θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μίνι-εγκεφαλικό, προκαλείται από την προσωρινή διακοπή στην παροχή αίματος προς τον εγκέφαλο – ισχαιμία σημαίνει ελαττωμένη αιματική ροή.). Επίσης οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε και στένωση στην καρωτίδα.

Μετά από αυτά τα αποτελέσματα οι γιατροί του νοσοκομείου Λαμίας της συνέστησαν να πάει σε νοσοκομείο της Αθήνας για να κάνει γενικότερες και αναλυτικότερες εξετάσεις για να εντοπιστεί η αιτία που προκάλεσε όλα αυτά.

Πράγματι η 37χρονη πήγε σε νοσοκομειο της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε για 4- 5 ημέρες και έκανε όλες τις εξετάσεις. Η απάντηση που πήραν οι συγγενείς από τους γιατρούς είναι ότι αυτά δεν ειναι παρενέργειες του εμβολίου και ότι όλα προκλήθηκαν από υψηλή χοληστερίνη. Οι γιατροί συνέστησαν στην 37χρονη να κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου (δεν πρόλαβε), ενώ της έδωσαν μια αντιπηκτική αγωγή.

«Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη. Όταν ρώτησα σε ποιες τιμές ήταν η χοληστερίνη όταν μπήκε και όταν έφυγε από το νοσοκομειο, απάντηση δεν πήρα…», λέει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας στο LamiaReport.

Επιστρέφοντας στο σπίτι της η 37χρονη και ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που της έδωσαν από το νοσοκομείο της Αθήνας είχε κάποια ακόμα συμπτώματα. Τα χέρια της άρχισαν να πρήζονται και να μελανιάζουν. Τόσο στο Κ.Υ. της περιοχής της όσο και στο νοσοκομειο Λαμίας, που απευθύνθηκε, οι γιατροί ήταν καθησυχαστικοί και της είπαν ότι είναι από τα φάρμακα που παίρνει.

Η τελευταία πράξη

Στις 25/6/21 η 37χρονη παρουσιάζει έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδες και εμέτους. Αρχικά την μεταφέρουν στο ΚΥ της περιοχής και από εκεί στα Επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας. Εκεί παθαίνει σοβαρό αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και καταρρέει.

Οι γιατροί τη βάζουν εσπευσμένα στο χειρουργείο και κάνουν επέμβαση μήπως καταφέρουν και προλάβουν τα χειρότερα, αλλά το κακό είχε γίνει ήδη. Η 37χρονη μεταφέρεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ και λίγες ώρες αργότερα αφήνει την τελευταία της πνοή.

Οι δικοί της άνθρωποι είναι σοκαρισμένοι και ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν πως «έσβησε» η 37χρονη μητέρα, χωρίς ουσιαστικά να έχουν πειστικές απαντήσεις για τον θάνατό της.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η υπόθεση πρέπει να ερευνηθεί σε βάθος ώστε να δοθούν απαντήσεις στην οικογένεια, ωστόσο το μόλις δύο ετών αγοράκι της και το 7 ετών κοριτσάκι της, θα μεγαλώσουν χωρίς τη μανούλα τους. 

Πηγή; LamiaReport