Η λεπτή ακροβασία Μητσοτάκη για την “υπεράσπιση” Στυλιανίδη ενόψει της πρότασης δυσπιστίας

 Η λεπτή ακροβασία Μητσοτάκη για την “υπεράσπιση” Στυλιανίδη ενόψει της πρότασης δυσπιστίας

Νυχτερινό μπρα-ντε-φέρ ανάμεσα στην Κυβέρνηση και την παραχωρησιούχο εταιρεία της Αττικής Οδού, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ έδειξε ως υπεύθυνο τον Χρήστο Στυλιανίδη για την ελεύθερη πρόσβαση των βαρέων οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο εν μέσω χιονοθύελλας με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οι ουρές των χιλιάδων εγκλωβισμένων αυτοκινήτων.

Της Στεφανίας Μουρελάτου

Το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης διέψευσε την εταιρεία επισημαίνοντας την δέσμευση της κατά τις συσκέψεις προετοιμασίας ότι θα διαθέσει 35 εκχιονιστικά οχήματα για την κάλυψη 70 χιλιομέτρων δηλαδή, θα αντιστοιχούσε ένα όχημα ανά δύο χιλιόμετρα και πως θα αξιολογούνταν το πρωί της Δευτέρας πότε θα έκλεινε ο αυτοκινητόδρομος για τα βαρέα οχήματα, κάτι που όπως τονίζει η πλευρά Στυλιανίδη λειτούργησε πλήρως στην περίπτωση της Νέας Οδού ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού υπήρξε χείριστη διαχείριση.

  • Στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι η εταιρεία επιχειρεί να φτιάξει την υπερασπιστική της γραμμή ενόψει των αξιώσεων που δηλώνουν έτοιμοι να εγείρουν πολίτες.

Το απόγευμα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έγινε η πρώτη συνάντηση μεταξύ πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και Aττικής Οδού για την καταβολή της αποζημίωσης των δυο χιλιάδων ευρώ που δεσμεύτηκε η εταιρεία να καταβάλει ανά εγκλωβισμένο όχημα.

Η ταυτοποίηση των παθόντων θα γίνει από την απόδειξη καταβολής των διοδίων αλλά και από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας. Ήδη πάντως οι οδηγοί που παρέλαβαν το αυτοκίνητο τους από το πάρκινγκ του αεροδρομίου όπου τα είχαν μεταφέρει γερανοί, υπέγραψαν σχετικό έγγραφο ταυτοποίησης.

  • Μέσα σε αυτό το κλίμα και ενώ έχει βγει η κίτρινη κάρτα για τον Χρήστο Στυλιανίδη, η Κυβέρνηση με φόντο και την πρόταση δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ θα επιχειρήσει μια λεπτή ακροβασία. Η γραμμή θα είναι ότι απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού ο κ. Στυλιανίδης, αλλά δεν έχει επιτευχθεί το επίπεδο που πρέπει στην επιχειρησιακή λειτουργία της πολιτικής προστασίας και ο πήχης έχει μπει πολύ ψηλότερα.

Παναγιώτης Δρίβας