Στήριξη Μαξίμου στον Κυρανάκη για την “κόντρα” με Λυμπερόπουλο
Η κόντρα του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κώστα Κυρανάκη με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο δεν είναι προφανώς καινούρια. Ξεκίνησε περίπου προ δεκαετίας, όταν ο δεύτερος “χρέωνε” πολιτικά στον τότε αναπληρωτή εκπρόσωπο Τύπου της Ν.Δ σχέσεις με τις ιδιωτικές πλατφόρμες μεταφορών (Uber, Taxibeat) που προσπαθούσαν να εγκατασταθούν στη χώρα μας.
Εσχάτως, όμως, έχει “χτυπήσει κόκκινο”, με αφορμή την κυκλοφορία έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες και την κατηγορία του Λυμπερόπουλου ότι ο υπουργός αναιρεί όσα είχε συμφωνήσει με τον προκάτοχό του, υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου. Ο τελευταίος αφήνει αιχμές κατά του αναπληρωτή υπουργού, ακόμα και για “αλλαζονική συμπεριφορά”, και τονίζει παντού ότι είχε επέλθει συμφωνία μεταξύ της κυβέρνησης και των ταξιτζήδων.
Φαίνεται, πάντως, ότι ο Κυρανάκης δεν θα υποχωρήσει και το σκεπτικό του είναι σαφές: “ξοδεύουμε εκατοντάδες εκατομμύρια για νέα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία και προσπαθούμε να κινούνται απρόσκοπτα στις λεωφορειολωρίδες”. Ως εκ τούτου, οι περιορισμοί στην ελεύθερη κίνηση των ταξί δεν θα αλλάξουν, με εξαίρεση, φυσικά, την επιβίβαση και αποβίβαση, τα ηλεκτρικά ταξί, και όσα έχουν το ειδικό σήμα για την μεταφορά ΑμεΑ.
Ο αναπληρωτής υπουργός γνωρίζει, όπως μαθαίνω, ότι αυτό μπορεί να έχει πολιτικό κόστος για τον ίδιο, δεδομένου ότι βάζει απέναντί του μεγάλη μερίδα των ιδιοκτητών ταξί και ότι ο Λυμπερόπουλος δεν είναι εύκολος αντίπαλος. Οι πληροφορίες αναφέρουν, πάντως, ότι ο πρωθυπουργός στηρίζει απόλυτα και χωρίς αστερίσκους τις επιλογές του, κάτι που διευκολύνει τους χειρισμούς του. Ένα μόνο, φέρεται να του ζήτησε: να αποφεύγει τα …εσωτερικά μέτωπα. Γι΄ αυτό και ο αναπληρωτής υπουργός είναι πολύ προσεκτικός (καμία σχέση με την παλαιότερη επιθετική πολιτική “μενταλιτέ” του) ως προς τον σχολιασμό των επικριτικών δηλώσεων του Οικονόμου…