Ένα απίστευτο περιστατικό έγινε στην Βάρκιζα! Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από την Αστυνομία, τη Δευτέρα οδηγός σχολικού λεωφορείου ξέχασε το παιδί μέσα στο όχημα επί πέντε ολόκληρες ώρες. Συγκεκριμένα, έπειτα από το πρωινό δρομολόγιο και την παράδοση των νηπίων στον παιδικό σταθμό επέστρεψε στο σπίτι του. Δεν πρόσεξε όμως πως δεν είχαν κατέβει όλα […]Περισσότερα ...