Ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός παραχωρεί το κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στην υπηρεσία της Πολιτείας στη μάχη εναντίον του κοροναϊού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του SDNA, η διοίκηση της Μάνας του Λόχου απέστειλε σήμερα επιστολή προς τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια και στον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά, μέσω της οποίας θέτει στη διάθεσή τους το […]Περισσότερα ...