Κατέληξαν στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ δύο ασθενείς από κοροναϊό με τους νεκρούς από την πανδημία να ανέρχονται στους 162. Η πρώτη γυναίκα πέθανε λίγο πριν από τις 11 χθες το βράδυ, ήταν ηλικίας 92 ετών και έπασχε από χρόνια νεφρική ανεπάρκεια και ήταν αιμοκαθαρόμενη. Η δεύτερη, ηλικίας 84 ετών, κατέληξε λίγο πριν από τις επτά το […]Περισσότερα ...