Η υφυπουργός Υγείας της Βρετανίας Ναντίν Ντόρις διαγνώστηκε ότι έχει μολυνθεί από τον κορωνοϊό και έχει τεθεί με δική της πρωτοβουλία σε απομόνωση στο σπίτι της, επιβεβαίωσε η ίδια την Τρίτη. Η Ντόρις ανέφερε ότι έλαβε «όλες τις προφυλάξεις που συνιστώνται» αφού ενημερώθηκε για τη διάγνωση. Εργαζόμενοι στο σύστημα υγείας «άρχισαν λεπτομερή καταγραφή των επαφών» […]Περισσότερα ...