Ακόμη και το γραφείο του Ν. Δένδια «υποφέρει» επειδή τα στελέχη που θα υπέγραφαν νέα σύμβαση με τον εργολάβο είναι σε καραντίνα, σύμφωνα με καταγγελία στο avgi.gr. “Κραυγή” από τους γιατρούς Θεσσαλονίκης: “Οι ΜΕΘ δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς προσωπικό” Όπως ανέφερε αναγνώστης που εργάζεται στο υπουργείο (τα στοιχεία του είναι στην διάθεσή του avgi.gr) […]Περισσότερα ...