• 7 Μαρτίου, 2021

Νέα παράλυση μετά τη δεύτερη δόση εμβολίου – Πρόκειται για γιατρό επίσης στο νοσοκομείο της Κέρκυρας

 Νέα παράλυση μετά τη δεύτερη δόση εμβολίου – Πρόκειται για γιατρό επίσης στο νοσοκομείο της Κέρκυρας

Γιατρός του νοσοκομείου Κέρκυρας νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του νησιού με παράλυση κάτω άκρων. Ο γιατρός αφού έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κοροναϊού παρουσίασε κόπωση και μυαλγίες και λίγο αργότερα υπέστη παράλυση των κάτω άκρων.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή. Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό στην Κέρκυρα, καθώς μία νοσηλεύτρια είχε υποστεί παράλυση κάτω άκρων μετά τη δεύτερη δόση εμβολίου, ωστόσο, το ενθαρρυντικό είναι ότι η κατάστασή της έχει παρουσιάσει βελτίωση.

ΔΙΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κέρκυρα : 40χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου – Τι λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ

Guillain- Barré: Νεότερα για την νοσηλεύτρια – Συνδέεται η παράλυση με τον εμβολιασμό; – Μιλά στο libre ο καθηγητής Βασιλακόπουλος