• 2 Μαρτίου, 2021

Κέρκυρα : 40χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου – Τι λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ

 Κέρκυρα : 40χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου – Τι λέει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ

Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, πριν μερικές μέρες, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα. Ο διοικητής της ΥΠΕ, πάντως, είπε πως δεν είναι σε θέση ακόμα οι γιατροί να συνδέσουν την σοβαρή παρενέργεια με το εμβόλιο, ενώ ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗ διευκρίνισε πως έχουν γίνει δεκάδες χιλιάδες εμβολιασμοί υγειονομικών χωρίς καμία παρενέργεια.
Η 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Σημειώνεται πως ακόμη δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση της στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

Με ανάρτησή του πριν λίγο στο Facebook ο υγειονομικός Γεράσιμος Γραμματικόπουλος επισήμανε τα εξής για την περίπτωση της νοσηλεύτριας:

Εικόνα