Δημοσίευμα ΕφΣυν: Απευθείας ανάθεση Γεωργιάδη για έρευνα σε εταιρεία δημοσκοπήσεων – Τον έδειχνε στην πρώτη τριάδα των υπουργών

 Δημοσίευμα ΕφΣυν: Απευθείας ανάθεση Γεωργιάδη για έρευνα σε εταιρεία δημοσκοπήσεων – Τον έδειχνε στην πρώτη τριάδα των υπουργών

Σε απευθείας ανάθεση διενέργειας έρευνας σε εταιρεία δηµοσκοπήσεων που τον έδειχνε να βρίσκεται πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν∆ προχώρησε ο αντιπρόεδρος της Ν∆ Άδωνις Γεωργιάδης, σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών». Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εν λόγω υπόθεση πρέπει να γίνει αντικείμενο της Eξεταστικής Επιτροπής που θα συγκροτηθεί µετά από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ και αποδοχή της από την αντιπολίτευση, αφού, εκτός των άλλων, αφορά και σε δημόσιο χρήμα.

Ειδικότερα η εφημερίδα αναφέρει, ότι ο υπουργός Ανάπτυξης, επικαλέστηκε την πανδημία για να παραγγείλει με απευθείας ανάθεση διενέργεια µιας έρευνας στην εταιρεία δηµοσκοπήσεων Interview, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριµένα, όπως γράφει το ρεπορτάζ, το καλοκαίρι του 2020 το υπουργείο ανέθεσε στην εν λόγω εταιρεία τη «διενέργεια έρευνας αναφορικά µε τον ρόλο των δράσεων του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, µε τη χρηµατοδότηση του ΕΣΠΑ, για την καταπολέµηση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδηµίας προς τον παραγωγικό τοµέα και ιδίως στις µικρές και µεσαίες επιχειρήσεις».

Η έρευνα κόστισε 19.500 ευρώ (24.180 ευρώ µε τον ΦΠΑ).

Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ιδιοκτήτης και βασικός αναλυτής τής εν λόγω εταιρείας είναι ο ∆ηµήτρης Βασιλειάδης, ο οποίος συνεργάζεται στενά µε το κανάλι «Βεργίνα TV» και τον δηµοσιογράφο Σ. Καλόγηρο, άνθρωπο που ανήκει στο περιβάλλον του Αντώνη Σαµαρά και κουµπάρο του Α. Γεωργιάδη.

Μάλιστα, από τον ιστότοπο της εταιρείας Interview προκύπτει, ότι η πλειονότητα των ερευνών της έχει γίνει για λογαριασµό του συγκεκριµένου καναλιού. Και σε αυτές, όταν αφορούν πολιτικά πρόσωπα, ο Α. Γεωργιάδης φιγουράρει πάντα στην πρώτη τριάδα των δηµοφιλέστερων στελεχών της Ν.∆.

Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι η τελευταία δηµοσκόπηση της εταιρείας τον περασµένο Ιούνιο (για λογαριασµό του «Βεργίνα TV») που έφερνε τον Α. Γεωργιάδη τρίτο σε δηµοφιλία µετά τους κ. Παναγιωτόπουλο και Κικίλια.

Το αξιοσημείωτο είναι, ότι οι άλλες δημοσκοπήσεις που είχαν γίνει εκείνο το διάστημα, είχαν διαφορετικά, αντίθετα ευρήματα σχετικά με τον υπουργό.

Σχετικά Άρθρα