Ηλεκτρικός: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών

 Ηλεκτρικός: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών

Σε πλήρη λειτουργία επανήλθε η Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ), καθώς αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στο σύνολο του δικτύου Κηφισιά – Πειραιάς.

Η κυκλοφορία είχε διακοπεί προσωρινά στους σταθμούς Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς, λόγω βλάβης στο σύστημα σηματοδότησης, προκαλώντας προβλήματα στις μετακινήσεις των επιβατών.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑ.ΣΥ., το τεχνικό πρόβλημα αντιμετωπίστηκε άμεσα και οι τέσσερις σταθμοί τέθηκαν εκ νέου σε λειτουργία, με τα δρομολόγια να διεξάγονται πλέον κανονικά σε ολόκληρη τη γραμμή.

Σχετικά Άρθρα