Ηλεκτρικός: Κλειστοί τέσσερις σταθμοί λόγω βλάβης στη σηματοδότηση

 Ηλεκτρικός: Κλειστοί τέσσερις σταθμοί  λόγω βλάβης στη σηματοδότηση

Σημαντικά προβλήματα στις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού προκαλεί τεχνική βλάβη στο σύστημα σηματοδότησης της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ), η οποία έχει οδηγήσει σε διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών στο τμήμα Ταύρος – Πειραιάς.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ., τα δρομολόγια πραγματοποιούνται προσωρινά μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, ενώ εκτός λειτουργίας παραμένουν οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.

Μέχρι στιγμής, η ΣΤΑ.ΣΥ. δεν έχει γνωστοποιήσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης της κυκλοφορίας. Την ίδια ώρα, τεχνικά συνεργεία βρίσκονται επί τόπου και καταβάλλουν προσπάθειες για την άμεση επίλυση του προβλήματος και την επαναφορά της γραμμής σε πλήρη λειτουργία.

Σχετικά Άρθρα