Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
Στη σύλληψη μιας 29χρονης γυναίκας προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς κατηγορείται ότι τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφό της κατά τη διάρκεια επεισοδίου μέσα στο σπίτι τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης σε διαμέρισμα στην περιοχή της Άνω Πόλης, έπειτα από διαπληκτισμό που φέρεται να ξεκίνησε για ασήμαντη αφορμή.
Το 24χρονο θύμα δέχθηκε τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο, μεταξύ άλλων στην περιοχή του θώρακα, και μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παπανικολάου. Οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη διενέργεια χειρουργικής επέμβασης, λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων του.
Μετά το συμβάν, η 29χρονη, η οποία είναι ρουμανικής καταγωγής, συνελήφθη και αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα για τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Την προανάκριση για την υπόθεση έχουν αναλάβει οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου, οι οποίοι διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες εκτυλίχθηκε το περιστατικό.