Παππάς: Ζήσαμε την μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία και ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε μίση κουβέντα για τον σιδηρόδρομο

 Παππάς: Ζήσαμε την μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία και ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε μίση κουβέντα για τον σιδηρόδρομο

«Η Ελλάδα έζησε πρόσφατα τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της και ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε μισή κουβέντα για τον σιδηρόδρομο. Ούτε απολογισμό έκανε ούτε συγγνώμη είπε, ούτε σε αναγνώριση όσων δεν πάνε καλά προχώρησε», ανέφερε ο Νίκος Παππάς, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, σε παρέμβασή του κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Απευθυνόμενος στον Χρήστο Σταϊκούρα, υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, που είχε μόλις ολοκληρώσει την τοποθέτησή του, σημείωσε: «κ. Σταϊκούρα είστε συνεχιστής του κ. Καραμανλή; Ο κ. Καραμανλής εγκατέλειψε τον σιδηρόδρομο γιατί ήθελε να παραχωρήσει σε ιδιώτες τη συντήρηση του δικτύου του». Για να συμπληρώσει αμέσως μετά:

«Γιατί υπάρχει αυτή η εκκωφαντική σιωπή για τον σιδηρόδρομο; Μήπως υπάρχει σχέδιο να κλείσει ως μέσο μεταφοράς και να ασχολείται μόνο με τις εμπορευματικές μεταφορές;».

Σχολιάζοντας την αναφορά Μητσοτάκη στην επαναφορά της ΕΥΔΑΠ υπό δημόσιο έλεγχο, ο Ν. Παππάς επεσήμανε ότι «επαίρεται ενώ έρχεται να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ μετά από 1,5 χρόνο. Λέτε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ενέταξε την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο, αλλά εμείς δεν πουλήσαμε ούτε μία μετοχή της. Η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν αυτή που είχε δεσμευτεί να πουλήσει το 61% της ΕΥΔΑΠ και πάνω από το 50% της ΕΥΑΘ». Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία υπενθύμισε ότι, λίγους μήνες πριν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε ρύθμιση όχι για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ αλλά για την παράκαμψή της.

Στο τέλος της παρέμβασής του τόνισε: «Υπάρχει μια λεπτή κόκκινη γραμμή που ενώνει αυτά τα δύο ζητήματα. Είναι η ιδέα ότι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί η συντήρηση στις μεγάλες υποδομές. Μια ιδέα καταστροφική. Η πρακτική σας έχει οδηγήσει σε μεγάλο κίνδυνο και την ύδρευση της πρωτεύουσας, καθώς όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, αν η συντήρηση δεν προχωρήσει από την ίδια την Εταιρεία, κινδυνεύει να μείνει χωρίς νερό το 40% του λεκανοπεδίου μετά από ενδεχόμενη βλάβη».

Σχετικά Άρθρα