Νέα στοιχεία για την κατάθεση του σταθμάρχη: “Έβαλα το επιβατηγό σε λάθος γραμμή” φέρεται να παραδέχτηκε

 Νέα στοιχεία για την κατάθεση του σταθμάρχη: “Έβαλα το επιβατηγό σε λάθος γραμμή” φέρεται να παραδέχτηκε

Nέα στοιχεία για την τραγωδία με την σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, με τον σταθμάρχη της Λάρισας ο οποίος συνελήφθη να παραδέχεται το λάθος του στην κατάθεσή του, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το Mega.

Η εκπομπή Live News ανέφερε πως ο σταθμάρχης είχε εκπαιδευτεί πρόσφατα και σύμφωνα με τις πληροφορίες του Βασίλη Λαμπρόπουλου, κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του φέρεται να παραδέχθηκε το λάθος του.

Ο σταθμάρχης ανέφερε πως και οι δύο γραμμές ήταν ανοιχτές, όταν ο σταθμάρχης της Κατερίνης ότι τον ειδοποίησε για την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας με προορισμό τη Λάρισα.

«Εκείνη την ώρα προσπαθούσα να βάλω στην κατάλληλη θέση ένα άλλο τοπικό τρένο. Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και μετά δεν το επανέφερα στη θέση του. Έγινε ένα λάθος και έβαλα το τρένο που αναχώρησε από τη Λάρισα, χωρίς να το αντιληφθώ, στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία από την Κατερίνη. Έπρεπε να το βάλω στη δίπλα γραμμή», φέρεται να έχει πει στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ο συλληφθείς τόνισε πως ο ίδιος έδωσε εντολή για αλλαγή πορείας, αλλά το σύστημα δεν λειτούργησε.

Αν και προς το παρόν τα αίτια παραμένουν αδιευκρίνιστα, οι απομαγνητοφωνημένες συζητήσεις θα ρίξουν περισσότερο «φως».

Την έρευνα εποπτεύει ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας Σταμάτης Δασκαλόπουλος, ενώ είχαν γίνει σε πρώτο χρόνο τέσσερις προσαγωγές στο Αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο υπεύθυνος του σταθμού είναι ηλικίας περίπου 60 ετών, υπηρετούσε σε άλλα πόστα του ΟΣΕ και πριν από έναν μήνα έγινε σταθμάρχης Λάρισας.

Οι κατηγορίες για τον σταθμάρχη

Νωρίτερα ο σταθμάρχης είχε συλληφθεί,  με τις κύριες ευθύνες να επιρρίπτονται σε αυτόν για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο κλειδούχος κλήθηκε για εξηγήσεις και έδωσε ανωμοτί κατάθεση στο Τμήμα Τροχαίας Λάρισας που διενεργεί την προανάκριση και συγκεντρώνει την ογκώδη δικογραφία για το πρωτοφανές αυτό σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Οι καταθέσεις των επιζώντων, ωστόσο, και η πραγματογνωμοσύνη θα ρίξουν περισσότερο φως στα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

Καταθέσεις έχουν δώσει ακόμη ο εκπρόσωπος της Hellenic Trains και δύο προϊστάμενοι τμημάτων, Μηχανοδηγών και Εκδοτηρίων.

Ο σταθμάρχης, σύμφωνα με την Αστυνομία, χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).

Σχετικά Άρθρα