Κεραμέως: “Δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι ο πρωθυπουργός έκανε υποκλοπές”

 Κεραμέως: “Δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι ο πρωθυπουργός έκανε υποκλοπές”

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, αναφέρθηκε στην πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για τις υποκλοπές η οποία καταψηφίστηκε – όπως ήταν αναμενόμενο – μόνο από τους βουλευτές της Ν.Δ., τονίζοντας ότι «δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι ο πρωθυπουργός έκανε παρακολουθήσεις».

Χαρακτηριστικά, σε σχετική συνέντευξή της στον ΣΚΑΪ, η Νίκη Κεραμέως ανέφερε: «Επειδή υπάρχει ένδεια επιχειρημάτων, αυτό το τριήμερο που μεσολάβησε, έδωσε μίας πρώτης τάξης ευκαιρία. Η αντιπολίτευση δεν έχει να αντιτάξει κάτι και για το μέλλον όπως, π.χ., τι θα κάνει αν θα κερδίσει τις εκλογές. Λασπολογεί συστηματικά. Δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι ο πρωθυπουργός έκανε αυτό το πράγμα για το οποίο κατηγορείται. Η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει επιχειρήματα, λασπολογεί».

Ακόμα, η ίδια πρόσθεσε: «Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικαλείται ότι έχει ονόματα που δεν τα έχει ο πρωθυπουργός. Χθες, αποκαλύφθηκε στη Βουλή ότι η επιστολή του κ. Ράμμου δεν είχε ονόματα. Ο κ. Τσίπρας είχε τα ονόματα. Πώς τα είχε ο κ. Τσίπρας; Κάτι που δεν έχει ο πρωθυπουργός της χώρας;».

Τι είπε για το bullying στα σχολεία

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών της, η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στο bullying στα σχολεία, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία πλατφόρμας που – σύμφωνα με την ίδια – θα συνδράμει στην καταπολέμησή του, μιας και «οι μαθητές που υφίστανται σχολικό εκφοβισμό και φοβούνται, θα μιλήσουν».

Ειδικότερα, η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Έχουμε διπλασιάσει τους ψυχολόγους και τους κοινωνικούς λειτουργούς. Έχουμε θεσμοθετήσει τον σύμβουλο σχολικής ζωής. Στόχος είναι τα παιδιά να μοιραστούν κάτι που τους απασχολεί, είτε αφορά στα ίδια είτε σε κάποιον συμμαθητή τους. Φέρνουμε ένα νέο νομοσχέδιο που βάζει και άλλες ρυθμίσεις και άλλα μέτρα, όπως η ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία θα προβλέπει τη δυνατότητα ακόμα και για ανώνυμες καταγγελίες από μαθητές, γιατί υπάρχουν μαθητές που φοβούνται να μιλήσουν».