Ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη ανανέωση στόλου λεωφορείων που έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, καθώς το επόμενο διάστημα τίθενται σε κυκλοφορία και τα τελευταία νέα οχήματα που βρίσκονται στη φάση των δοκιμαστικών δρομολογίων, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη.Περισσότερα ...
Tags :νέα λεωφορεία
Στο πρώτο δρομολόγιο των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων που δρομολογούνται από την ΟΣΥ ΑΕ στην Αθήνα επιβιβάστηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον γγ Μεταφορών, Γιάννη Ξιφαρά και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ ΑΕ, Στέφανο Αγιάσογλου. Ο κ. Σταϊκούρας, αφού επιθεώρησε και τα νέα οχήματα στο αμαξοστάσιο της εταιρείας στον Άγιο Ιωάννη […]Περισσότερα ...