Τα έργα που υλοποιήθηκαν στη λίμνη Υλίκη και συμβάλλουν στην άρδευση του Κωπαϊδικού πεδίου, επισκέφθηκε σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σταύρος Παπασταύρου, μαζί με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνη Σπανό, τον Βουλευτή Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρη Κτιστάκη, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργο Ντασιώτη, τους Δημάρχους Ορχομενού, κ. Γιώργο Τζαβάρα και Αλιάρτου-Θεσπιέων, κ. Γιώργο Αραπίτσα, και τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, κ.κ. Γεώργιο Στεργίου και Χαράλαμπο Σαχίνη.Περισσότερα ...