Μια αλλαγή που είχε προαναγγελθεί εδώ και μήνες στους διαδρόμους της Αριστοτέλους πήρε πλέον επίσημη μορφή. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και του Υφυπουργού, Μάριου Θεμιστοκλέους, η ομότιμη καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Αναστασία Κοτανίδου, αναλαμβάνει την προεδρία του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).Περισσότερα ...