• 21 Ιουνίου, 2021

Καταγγελία: Το πρώτο περιστατικό περικαρδίτιδας μετά από εμβολιασμό

 Καταγγελία: Το πρώτο περιστατικό περικαρδίτιδας μετά από εμβολιασμό

Περιστατικό περικαρδίτιδας, που χρονικά εμφανίστηκε λίγο μετά τον εμβολιασμό με Pfizer ανακοίνωσε ότι της προκάλεσε ο εμβολιασμός γυναίκα ασθενής με σοβαρό υποκείμενο νόσημα η οποία προσήλθε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου με οξύ πόνο στο στέρνο.

Η ασθενής είχε λάβει τη Δευτέρα 17 Μαΐου τη δεύτερη δόση του εμβολίου των Pfize/BioNTech, καθώς πάσχει από σπάνια νόσο.

Όπως η ίδια αναφέρει σε ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα, το βράδυ της 17ης Μαΐου αισθάνθηκε μια κακουχία και την επόμενη ημέρα εκδηλώσε υψηλό πυρετό και εν συνεχεία πόνο στη μέση του στέρνου.

Στην ανάρτησή της η συγκεκριμένη γυναίκα αναφέρει – μεταξύ άλλων – ότι:

Θρομβώσεις μετά το εμβόλιο: Η ομάδα αίματος που δεν κινδυνεύει – Τι λένε οι επιστήμονες για τα περιστατικά στην Κρήτη

«Δευτέρα 17 Μαΐου και ώρα 15.00 έκανα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά της νόσου #covid-19. Το ίδιο βράδυ αισθανόμουν απλά μια κακουχία…. την άλλη μέρα το πρωί ξεκίνησε ο πυρετός που τελικά έφτασε ως 38 αλλά το κυριότερο σύμπτωμα ήταν ότι από τις 16.00 περίπου ως και τις 23.30 που κοιμήθηκα είχα έναν απίστευτο πόνο στη μέση του στέρνου. Ο πόνος ήταν τόσο μεγάλος που θεώρησα ότι παθαίνω έμφραγμα!! Πίστεψα ότι ήταν το στομάχι μου μια και οι οδηγίες που μου είχαν δώσει το ανέφεραν στα συχνά συμπτώματα. Πήρα ένα αντιόξινο και προσπάθησα να ηρεμήσω για να κοιμηθώ. Το πρωί ξύπνησα πολύ καλύτερα με τον οξύ πόνο να έχει υποχωρήσει αλλά ακόμα να πονάω με κάθε ανάσα… έφτασα στα επείγοντα στο Ωνάσειο για να εξεταστώ για σιγουριά… το αποτέλεσμα έκπληξη για όλους μας… Περικαρδίτιδα».