• 18 Ιουνίου, 2021

Ιερέας καταγγέλλει ότι υπέστη εγκεφαλικό μετά τον εμβολιασμό του

 Ιερέας καταγγέλλει ότι υπέστη εγκεφαλικό μετά τον εμβολιασμό του

Ένας ιερέας συνδέει ευθέως τον εμβολιασμό του με το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη οχτώ ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης, του AstraZeneca.

Ο ιερέας μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύτηκε για μερικές ημέρες ενώ μέχρι και την Δευτέρα 31 Μαΐου, εβδομάδες μετά, συνεχίζει να κάνει φυσιοθεραπείες λόγω του κινητικού προβλήματος στη δεξιά πλευρά.

“Είμαι ένας άνθρωπος με συνέπεια και συνέχεια όμως δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι να κάνω τη δεύτερη δόση. Δεν με αφήνουν και τα παιδιά μου που ανησυχούν ακόμα και για τη ζωή μου” είπε στο Cretalive.

Αν και, όπως είπε, οι γιατροί που τον ανέλαβαν κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο δεν έδειξαν να ασπάζονται απόλυτα την άποψη του, λέγοντας ότι το εγκεφαλικό μπορεί να προκλήθηκε από άλλα υφιστάμενα προβλήματα υγείας όπως το σάκχαρο, η χοληστερίνη ή η υπέρταση, εκείνος πιστεύει έντονα ότι το εγκεφαλικό σχετίζεται με το εμβόλιο.

Ο ιερέας πριν εμβολιαστεί έδωσε, όπως είπε, πλήρες ιατρικό ιστορικό και μάλιστα γραπτώς. Οχτώ ημέρες μετά και ενώ βρισκόταν σε ένα μοναστήρι, το οποίο καθάριζε για τον εορτασμό του, ένιωσε το δεξί πόδι να μουδιάζει. Ξαφνικά μούδιασε όλη του η πλευρά.

Τον μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής και από εκει διακομίστηκε επειγόντως στο εφημερεύον νοσοκομείο. Το γεγονός ότι έπαιρνε αντιπηκτική αγωγή λόγω προϋπάρχοντος προβλήματος υπήρξε σωτήριο για την ζωή του, όπως του είπε γιατρός. “Αν δεν έπαιρνα αντιπηκτική αγωγή θα ήμουν ή φυτό ή πεθαμένος” μου είπε ο γιατρός.