Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: “Γιατί ο Σκόδρας είπε “ναι” στα λεωφορεία της Λειψίας;

 Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: “Γιατί ο Σκόδρας είπε “ναι” στα  λεωφορεία της Λειψίας;

Στην αντεπίθεση με σειρά ερωτημάτων προς τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, περνούν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό μετά την κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο μερών με αφορμή την απόσυρση οχημάτων, και κυρίως αυτών από τη Λειψία, λόγω έλλειψης κλιματισμού.

Σε ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Εργαζομένων κατηγορεί τον κ. Σκόδρα πως «επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές παραλήρημα στα μέσα ενημέρωσης, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη», θέτοντας μεταξύ άλλων το ερώτημα «γιατί συναίνεσε στην παραλαβή των λεωφορείων του Δήμου Θεσσαλονίκης, 49 τον αριθμό, εκ των οποίων κανένα δεν διαθέτει κλιματισμό για τους επιβάτες αλλά ούτε και παράθυρα;».

«Θα σας προτείναμε, στις καθημερινές μετακινήσεις σας, να αφήσετε για μια ημέρα μόνο την υπηρεσιακή μερσεντές και να επιβιβαστείτε σε ένα λεωφορείο χωρίς παράθυρα και με υπολειτουργούντα κλιματισμό» σχολιάζουν οι εργαζόμενοι και καταλήγουν: «Αν και εμείς δεν ευθυνόμαστε, ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό, καθώς οι καθ’ύλην υπεύθυνοι, δεν τολμούν ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους».

Απίστευτη δήλωση του προέδρου του ΟΑΣΘ: Λογικό να δοκιμάζονται τα λεωφορεία στους 40 βαθμούς!- Πολιτικό φιάσκο καταγγέλλει η αντιπολίτευση- Ευθύνες Καραμανλή

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ:

Τα λέγαμε μήνες πριν, ότι το εγχείρημα της Κυβέρνησης για την ανασυγκρότηση της συγκοινωνίας στην πόλη μας, οδηγείται σε αποτυχία, με την λάθος επιλογή προσώπων στην ανάθεση καθηκόντων ευθύνης στην Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ.

Δυστυχώς για όλους μας, επιβατικό κοινό και εργαζόμενους, τα γεγονότα μας επαληθεύουν.

Μας επιβεβαιώνει και η κατάσταση πανικού που βρίσκεται ο διορισμένος Πρόεδρος του Ο.Α.Σ.Θ., ο οποίος εκ νέου επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές παραλήρημα στα μέσα ενημέρωσης, προσπαθώντας για άλλη μια φορά να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη, επιρρίπτοντας τις ευθύνες στους εργαζόμενους και συκοφαντώντας τους εκπροσώπους τους.

Αυτό που ενδιαφέρει όμως την κοινή γνώμη και τους εκατοντάδες των καθημερινών μετακινούμενων επιβατών, είναι να απαντήσει επιτέλους στα ερωτήματα.

Γιατί συναίνεσε στην παραλαβή των λεωφορείων του Δήμου Θεσσαλονίκης, 49 τον αριθμό, εκ των οποίων κανένα δεν διαθέτει κλιματισμό για τους επιβάτες αλλά ούτε και παράθυρα;

Σήμερα πλέον είναι όλα ακατάλληλα προς κυκλοφορία….

Γιατί από τα 180 λεωφορεία leasing σήμερα κυκλοφορούν 136 εκ των οποίων αρκετά στην διάρκεια της ημέρας θα αποσυρθούν λόγω έλλειψης ή υπολειτουργίας κλιματιστικών; ούτε αυτά διαθέτουν παράθυρα…

Γιατί, ενώ τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων του, κυκλοφορούσαν 305-310 κατά μέσο όρο λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. (Δημόσια περιουσία) σήμερα κυκλοφορούν 131 λεωφορεία;

Γιατί, στα αμαξοστάσια του Ο.Α.Σ.Θ. παραμένουν παροπλισμένα μεγάλος αριθμός δημόσιων λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ., και μάλιστα αρκετά εξ αυτών για βλάβες ευτελούς κόστους;

Γιατί, σε γραμμές όπου παραδοσιακά κυκλοφορούσαν αρθρωτά λεωφορεία λόγω αυξημένου επιβατικού όγκου, δεν φρόντισε για την επάνδρωσή τους με αρθρωτά, και σήμερα στοιβάζονται και ταλαιπωρούνται απίστευτα καθημερινά οι επιβάτες;

Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα κύριε Πρόεδρε.

Θα σας προτείναμε, στις καθημερινές μετακινήσεις σας, να αφήσετε για μια ημέρα μόνο την υπηρεσιακή μερσεντές και να επιβιβαστείτε σε ένα λεωφορείο χωρίς παράθυρα και με υπολειτουργούντα κλιματισμό. Ίσως έτσι αφουγκραστείτε επιτέλους το επιβατικό κοινό και αναθεωρήσετε την άποψή σας ότι για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι και οι εκπρόσωποί τους.

Για την ιστορία, χτες κυκλοφορούσαν περί τα 240 λεωφορεία. Αν και εμείς δεν ευθυνόμαστε, ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό, καθώς οι καθ’ύλην υπεύθυνοι, δεν τολμούν ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Σχετικά Άρθρα