Απέσυραν άρον-άρον το σεξιστικό σποτ με τον Χρ.Λούλη- “Καρφιά” για γκάφα Χαρδαλιά – Χαμός στα social media

 Απέσυραν άρον-άρον το σεξιστικό σποτ με τον Χρ.Λούλη- “Καρφιά” για γκάφα Χαρδαλιά – Χαμός στα social media

Αποσύρεται άρον-άρον το τηλεοπτικό σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη, το οποίο έχει προκαλέσει δυσμενή σχόλια στα social media αλλά και κινητοποίηση οργανώσεων για το υποτιμητικό περιεχόμενό του προς τις γυναίκες.

«Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος», αναφέρει σε δήλωση της η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων:

Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία. Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος». Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

Η ευθύνη του τηλεοπτικού σποτ επιρρίπτεται ευθέως, από κυβερνητικούς κύκλους, στον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά και πρόκειται για την πρώτη μεγάλη αστοχία του. Μέχρι και πριν μερικές ώρες είχε ο ίδιος άλλωστε ανεβάσει το σποτ στον λογαριασμό του στο twitter:

https://twitter.com/nhardalias/status/1259136837416861697?s=20

Λίγο αφότου το σποτ δόθηκε στη δημοσιότητα, υπήρξαν πολλές αντιδράσεις στα social media για το πώς παρουσιάστηκε ο ρόλος της γυναίκας στο σενάριο.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας :

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά». Η καμπάνια συνεχίζεται με το νέο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου.

Το θέμα έγινε viral στα social media

Σχετικά Άρθρα