“Πέταξε” η “Hermes”, που έκανε τις τσάντες να κοστίζουν ακόμη κι όσο μία ελληνική γκαρσονιέρα…

 “Πέταξε” η “Hermes”, που έκανε τις τσάντες να κοστίζουν ακόμη κι όσο μία ελληνική γκαρσονιέρα…

Οι τσάντες της με χρυσά κι ασημένια κουμπώματα και δέρμα από κροκόδειλο έχουν γίνει το πιο σημαντικό αξεσουάρ των γυναικών του διεθνούς τζετ σετ. Ως εκ τούτου δεν ήταν έκπληξη ότι η εταιρεία “Hermes” «απογειώθηκε», με αύξηση στις πωλήσεις κατά 9%, κατά το β’ τρίμηνο του έτους.

Η μία μετά την άλλη γυναίκες περιμένουν έως και πάνω από έναν χρόνο για να πάρουν στα χέρια τους την πολυπόθητη Birkin ή άλλου είδους τσάντες, που θεωρούνται συνώνυμο της πολυτέλειας, αφού η τιμή τους αρχίζει ως μεταχειρισμένες από μερικές χιλιάδες δολάρια μέχρι πολλές χιλιάδες δολάρια και συχνά προσφέρονται κι ως δώρα γάμου.

Μάλιστα υπάρχουν γυναίκες, που ταξιδεύουν από χώρα σε χώρα για να βρουν το μοντέλο της αρεσκείας τους, ενώ οι περιορισμένες εκδόσεις ορισμένων τσαντών μπορούν να κοστίσουν όσο μία γκαρσονιέρα στην Ελλάδα!

Οι τσάντες Birkin, Constance και Kelly είναι δώρο για τους επώνυμους αλλά όχι μόνο. Και οι άνδρες προτιμούν να κάνουν δώρο μία τέτοια επώνυμη τσάντα, η οποία έχει και καλή τιμή μεταπώλησης, σε σημείο μερικοί να τις αγοράζουν για λόγους αξίας.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος, Axel Dumas, δήλωσε ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν προγραμματιστεί περαιτέρω αυξήσεις τιμών φέτος, μετά από μια γενική αύξηση 7% παγκοσμίως και μια επιπλέον 5% στις ΗΠΑ, με την εταιρεία να έχει ξεκαθαρίσει ότι θα μετακυλίσει πλήρως τις επιπτώσεις των δασμών στους πελάτες της.

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι πως οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο έως τα τέλη Ιουνίου έφτασαν τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ (4,50 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανακοίνωσε η Hermes, κοντά στο 10% που προέβλεπαν οι αναλυτές.

Οι μετοχές της Hermes έχουν αυξηθεί κατά 2% από την αρχή του έτους, ξεπερνώντας τον κλάδο μαζί με την Richemont, ιδιοκτήτρια της Cartier, που εξακολουθεί να ηγείται στον κλάδο του κοσμήματος.