Η πρώτη μεταγραφή της εποχής Ομπράντοβιτς- Ο Παναθηναϊκός πήρε τον Φαλ που έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την εποχή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με μια μεταγραφή-έκπληξη.
Ο Μουσταφά Φαλ ήρθε σε συμφωνία με τους «πράσινους» για τα επόμενα 2+1 χρόνια, έχοντας μείνει ελεύθερος από τον Ολυμπιακό.
Σύμφωνα με το athletiko.gr, η ομάδα του Τριφυλλιού κινήθηκε κάτω από άκρα μυστικότητα και μόλις ο Γάλλος σέντερ έμεινε ελεύθερος από τους Πειραιώτες και αφού ο Ζοτς έδωσε το «ok», τον πλησίασε και κατάφερε να τον πείσει να κάνει το μεγάλο βήμα που δεν τολμούν πολλοί.