ΕΛΤΑ/Μιλά στο libre ο πρόεδρος των ταχυδρόμων Αττικής: “Θα αυξηθεί το κόστος, είναι πολύ απλό”

 ΕΛΤΑ/Μιλά στο libre ο πρόεδρος των ταχυδρόμων Αττικής: “Θα αυξηθεί το κόστος, είναι πολύ απλό”

Τις τελευταίες ημέρες ο Γιάννης Οικονόμου αισθάνεται σαν… ροκ σταρ. Το τηλέφωνο του προέδρου του συνδικάτου ταχυδρόμων Αττικής χτυπά ακατάπαυστα από τη στιγμή που έγινε γνωστή η είδηση ότι κλείνουν άμεσα (και χωρίς πολλές εξηγήσεις) 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ ανά την Ελλάδα. “Ξέρεις ποιο είναι το περίεργο” μάς ρωτάει: “Ο,τι με παίρνουν συνάδελφοί σου δημοσιογράφοι πρώτα για να μου εκφράσουν την ανανάκτησή τους για το γεγονός και ύστερα για να κάνουν ρεπορτάζ. Αυτό ισχύει κυρίως για τους δημοσιογράφους που με παίρνουν από την επαρχία. Και είναι πολλοί αυτοί”.

Η απόφαση για το κλείσιμο των 204 καταστημάτων (αν, τελικώς, παρθεί και τελεσίδικα) λαμβάνεται προφανώς για λόγους οικονομικούς. Τα καταστήματα δεν αποφέρουν τα κέρδη που επιθυμεί η εταιρία σε έναν τομέα στον οποίο ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Υπό την πίεση της… λογιστικής λοιπόν μπαίνει το λουκέτο.

Είναι όμως ακριβώς έτσι τα πράγματα; Η μήπως το κρατικό ταχυδρομείο εξυπηρετεί πρωτίστως κοινωνικούς σκοπούς (ιδιαίτερα στην ερημοποιημένη περιφέρεια αλλά όχι μόνο) και εν συνεχεία λογιστικούς;

“Ειλικρινά δεν περίμενα ότι μετά τη γνωστοποίηση της απόφασης για το λουκέτο θα υπήρχαν τέτοιας έντασης αντιδράσεις. Εχουν ξεσηκωθεί κυρίως οι δήμαρχοι. Πήρε απόφαση η ΚΕΔΕ. Επικοινωνούν μαζί μας και μας πληροφορούν ότι παρέχουν δωρεάν αίθουσες για τη στέγαση των καταστημάτων έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος. Ομως ο διευθύνων των ΕΛΤΑ εμμένει στην αρχική του πρόθεση και επικαλείται πάλι τα ελλείμματα” τονίζει στο Libre ο Γιάννης Οικονόμου.

“Δεν έχει περάσει άλλωστε πολύς καιρός από τότε που έκλεισαν άλλα 120 υποκαταστήματα. Και απορώ πως το υπερταμείο έδωσε την έγκρισή του για μία τέτοια ενέργεια που κατά τη γνώμη μου είναι αδικαιολόγητη. Είναι γεγονός όμως ότι την παρούσα διοίκηση των ΕΛΤΑ δεν μπορούμε να βρούμε σημείο επαφής. Θα πρέπει να το πω αυτό. Είναι αδιάλλακτοι, δεν συζητούν καν, δεν μας ακούν” συνεχίζει.

Πίσω από τα νούμερα βέβαια, συνήθως υπάρχουν οι άνθρωποι και οι ζωές τους. Εκτός λοιπόν από τους ηλικιωμένους που χάνουν μία υπηρεσία που τους στήριζε και στην οποία είχαν εμπιστοσύνη, χρειάζεται να ρίξουμε και λίγο φως στο ζήτημα του προσωπικού των καταστημάτων που αναμένεται να κλείσουν.

“Δυστυχώς κανείς δεν μιλάει γι’ αυτόν τον κόσμο. Όμως κάθε μέρα παίρνω μηνύματα αγωνίας. Ναι, το προσωπικό θα μετακινηθεί, σύμφωνα με το σχέδιο σε πλησιέστερα καταστήματα. Το ξέρετε όμως ότι σε πολλές περιπτώσεις το επόμενο κατάστημα βρίσκεται στα 70 και στα 80 χιλιόμετρα μακριά; Σ’ αυτούς τους ανθρώπους τι λέμε; Κάνε κάθε μέρα 160 χιλιόμετρα για να πας και να έρθεις στη δουλειά σου, ή άλλαξε, άρον-άρον πόλη και σπίτι;

Και επίσης υπάρχει και το άλλο. Υπάρχουν συνάδελφοι με σοβαρά προβλήματα υγείας που όμως συνεχίζουν να εργάζονται. Υπάρχουν και γονείς-εργαζόμενοι που φροντίζουν τα παιδιά τους που έχουν σοβαρές αναπηρίες. Η ζωή αυτών των ανθρώπων ανατρέπεται από τη μία στιγμή στην άλλη. Δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός και καμία μέριμνα” αναφέρει με έκδηλη την οργή του ο κ. Οικονόμου.

“Ακούμε και άλλα, περί εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας κτλ. Να είμαστε σοβαροί. Τη δουλειά δεν θα την κάνουν τα τάμπλετ που υπόσχεται η διοίκηση. Εδώ δεν υπάρχουν μεταφορικά μέσα, μηχανάκια κυρίως, τα τάμπλετ θα μας λύσουν τα προβλήματα; Δεν υποτιμώ, προς θεού, την τεχνολογία, λέω όμως ότι ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ πρέπει να έχει άλλες προτεραιότητες” υπογραμμίζει ακόμα.

Η ακρίβεια έρχεται…

Ως γνωστόν, στο χώρο των ταχυμεταφορών δραστηριοποιούνται πολύ ισχυρές εταιρίες του ιδιωτικού τομέα. Στον ανταγωνισμό, αν μιλήσουμε καθαρά με όρους αγοράς, τα ΕΛΤΑ χάνουν. Ομως τα ΕΛΤΑ, αν και δεν έχουν ίσως την ταχύτητα των ανταγωνιστών τους, εξακολουθούν να χρεώνουν χαμηλά, πιο χαμηλά από τους ανταγωνιστές τους.

Ποια θα είναι η συνέπεια του κλεισίματος των 204 καταστημάτων για τους πελάτες;

Ο κ. Οικονόμου, εργαζόμενος 32 χρόνια στο χώρο, γνωρίζει. “Θα αυξηθεί το κόστος, είναι πολύ απλό. Θέλω να στείλω ένα δέμα στο Ηράκλειο, συγκεκριμένου βάρους. Τα ΕΛΤΑ με χρεώνουν 15 ευρώ. Η τάδε εταιρία μου υπόσχεται ότι θα μεταφέρει μέσα σ’ ένα 24ώρο, έχει την τεχνογνωσία και τα μέσα, σίγουρα. Θα χρεώσει όμως 30 ευρώ για το ίδιο πακέτο. Η επιλογή των ΕΛΤΑ πια δεν θα υπάρχει όμως”.

“Τα ΕΛΤΑ έχουν παραδώσει συγκεκριμένα “κομμάτια” της υπηρεσίας σε ιδιώτες, εταιρίες ακόμα και φυσικά πρόσωπα, πριν από 2 μήνες. Σε συγκεκριμένους δήμους έχουν αυξηθεί αυτό που λέμε εμείς “γεωγραφικοί χάρτες”. Αυτό έχει ως συνέπεια ουσιαστικά τη μείωση του προσωπικού. Το Φάληρο είχε 13 ταχυδρόμους. Τώρα έχει 8. Είναι απλά μαθηματικά” υπογραμμίζει επίσης ο συνομιλητής μας.

Αν, τελικά, το σχέδιο για λουκέτα υλοποιηθεί τότε ακόμα και μεγάλες περιοχές της Αθήνας όπως ο Αλιμος, η Δάφνη, η Μεταμόρφωση, η Καισαριανή και η Νίκαια θα μείνουν χωρίς κρατικό ταχυδρομείο. Λαϊκές περιοχές όλες αυτές.

Επίσης, θα υπάρξουν νομοί όπως αυτός των Γρεβενών οι οποίοι θα έχουν μόνο ένα κατάστημα, στην πρωτεύουσα του νομού. Η Νάξος, το πιο μεγάλο νησί των Κυκλάδων, μένει μ’ ένα κατάστημα καθώς κλείνει το υποκατάστημα του Φιλωτίου. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά από όλην την Ελλάδα.

“Παίρνουμε μηνύματα ότι είναι ανάστατη τουλάχιστον η μισή κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Και το θεωρώ λογικό, τα λουκέτα προκαλούν οργή γιατί φέρνουν στον κόσμο ένα αίσθημα εγκατάλειψης” μάς λέει καταληκτικά ο κ. Οικονόμου.

Μάλλον, δεν έχει άδικο.

Δείτε σε ποια καταστήματα θα έμπαινε λουκέτο αν δεν υπήρχε η αλλαγή πλεύσης του Σαββάτου:

ΑΓΙΑΣ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
ΑΓΙΑΣΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΜΑΡΙΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR)
ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΡΝΑΙΑΣ
ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΑΣΤΡΟΥΣ
ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΦΑΝΤΟΥ
ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
ΒΙ.ΠΕ.Θ.
ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΒΟΥΛΑΣ
ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΓΑΖΙΟΥ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΓΑΥΡΙΟΥ
ΓΕΡΑΚΑ
ΓΚΟΥΡΑΣ
ΔΑΦΝΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΔΕΛΦΩΝ
ΔΕΣΚΑΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ.
ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΕΛΟΥΝΤΑΣ
ΕΡΕΣΟΥ
ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΕΥΛΑΛΟΥ
ΕΦΥΡΑΣ
ΖΑΓΟΡΑΣ
ΖΙΤΣΑΣ
ΘΕΡΜΟΥ
ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
ΘΟΥΡΙΑΣ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
ΙΑΛΥΣΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
ΚΙΑΤΟΥ
ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
ΚΡΗΝΙΔΩΝ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
ΛΑΛΑ
ΛΕΒΙΔΙΟΥ
ΛΕΝΟΡΜΑΝ
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΛΕΧΑΙΝΩΝ
ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
ΛΟΥΡΟΥ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΜΑΛΙΩΝ
ΜΑΝΔΡΑΣ
ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
ΜΕΘΑΝΩΝ
ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΜΗΘΥΜΝΑΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
ΜΟΥΔΡΟΥ
ΜΥΤΙΚΑ
ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΝΙΚΗΤΗΣ
ΝΥΔΡΙΟΥ
ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
ΟΙΑΣ
ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
ΠΑΤΡΑΣ 3
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
ΠΛΑΤΑΝΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΥΛΗΣ
ΡΑΧΩΝ
ΡΟΔΟΥ 2
ΣΕΡΒΙΩΝ
ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΚΑΛΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΣΟΥΔΑΣ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΣΟΦΑΔΩΝ
ΣΟΦΙΚΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
ΤΥΡΝΑΒΟΥ
ΤΥΧΕΡΟΥ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
ΦΥΤΕΙΩΝ
ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΨΑΧΝΩΝ

Εν τέλει όμως, τα ΕΛΤΑ έκαναν ένα βήμα πίσω και η Διοίκηση ανακοίνωσε ότι προχωράει σε πρώτη φάση στην αναστολή λειτουργίας μόνο των καταστημάτων που βρίσκονται σε αστικά κέντρα και πρωτεύουσες των νομών της χώρας όπου υπάρχουν και άλλα καταστήματα.

Η ανακοίνωση των ΕΛΤΑ, θυμίζουμε, ήταν η εξής:

“Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία βρίσκονται αντιμέτωπα με τη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας τους.  

Για περισσότερες από τρεις δεκαετίες καταγράφουν ζημιές, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ριζικά και ραγδαία. Επιπλέον, οι Ευρωπαϊκοί κανόνες δεν επιτρέπουν πλέον καμία κρατική ενίσχυση. Αν δεν ληφθούν τώρα οι απαραίτητες αποφάσεις, μέσα στους επόμενους έξι έως εννέα μήνες οι συνέπειες θα είναι μη αναστρέψιμες – απειλώντας τη βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ.  

Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα, η διοίκηση επιλέγει να δράσει με ευθύνη και ρεαλισμό. Ο μετασχηματισμός που εφαρμόζεται δεν έχει στόχο τη συρρίκνωση, αλλά τη διάσωση και την αναγέννηση των ΕΛΤΑ ως μια σύγχρονη, αποδοτική εταιρεία υπηρεσιών.  

Αντιμετωπίζονται χρόνια φαινόμενα αδράνειας, που κρατούσαν δεκάδες εργαζομένους χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, ενώ ταυτόχρονα έλειπαν εκεί όπου υπήρχε πραγματική ανάγκη. Με το νέο πλάνο, αυτοί οι πόροι επανατοποθετούνται στο έργο της διανομής και της εξυπηρέτησης του πελάτη – εκεί όπου χτίζεται καθημερινά η αξιοπιστία και η εικόνα των ΕΛΤΑ.  

Τίποτα από όλα αυτά δεν αναιρεί τον κοινωνικό ρόλο της εταιρείας. Αντίθετα, τον ενισχύει μέσα από νέα εργαλεία και τεχνολογία. Οι υπηρεσίες που κάποτε απαιτούσαν φυσική παρουσία στο κατάστημα, σήμερα παρέχονται στην πόρτα του πολίτη, μέσω του προγράμματος «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον» και του ψηφιακού ταχυδρόμου, που εξοπλίζεται με tablet και POS για να εξυπηρετεί τους πελάτες γρήγορα, με ασφάλεια και συνέπεια. Η πλειονότητα των συναλλαγών –επιστολές, δέματα, πληρωμές– πραγματοποιείται πλέον εκτός καταστήματος. Το φυσικό κατάστημα, που άλλοτε αποτελούσε τον πυρήνα της δραστηριότητας, έχει σε πολλές περιοχές περιοριστεί σε ελάχιστο αντικείμενο.  

Τα ΕΛΤΑ μεταβάλλουν το μοντέλο λειτουργίας τους, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την λειτουργία τους  και με τρόπο που θα εγγυάται την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στην πόρτα του κάθε πολίτη ακόμη και της πιο απομακρυσμένης περιοχής της χώρας μας.  

Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση των ΕΛΤΑ ανακοινώνει ότι έχοντας αξιολογήσει το σύνολο των καταστημάτων που διατηρεί στην επικράτεια με βασικό κριτήριο τον όγκο των υπηρεσιών που εκτελούνται σε αυτά προχωράει σε πρώτη φάση στην αναστολή λειτουργίας μόνο των καταστημάτων που βρίσκονται σε αστικά κέντρα και πρωτεύουσες των νομών της χώρας όπου υπάρχουν και άλλα καταστήματα.

Για όλες τις υπόλοιπες περιοχές της περιφέρειας, οι μεταβολές θα γίνουν εντός τριμήνου, ώστε να υπάρξει ο χρόνος να εξηγηθεί η αναγκαιότητα των παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν, πάντα με κριτήριο την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και να εξετασθεί η λειτουργία πρακτορείων, εφ΄όσον υπάρχει ενδιαφέρον και είναι εφικτό σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες”.