ΕΛΤΑ: Αλλαγές προαναγγέλλει η κυβέρνηση-Στη Βουλή το θέμα- Πώς φθάσαμε στη σημερινή εικόνα απαξίωσης
Αλλαγές στο πλάνο διαχείρισης των ΕΛΤΑ προαναγγέλλει η κυβέρνηση, μετά τις ισχυρές αντιδράσεις απέναντι στην απόφαση να μπει «λουκέτο» σε 204 καταστήματα, ενώ από το Μαξίμου εκφράζονται αιχμές προς τις διοικήσεις των ΕΛΤΑ και του Υπερταμείου. Κυβερνητικά στελέχη έλεγαν πως σε συσκέψεις επισημάνθηκε προς τις διοικήσεις των ΕΛΤΑ και του Υπερταμείου η ελλιπής ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και της κοινής γνώμης σχετικά με το αναγκαίο σχέδιο αναδιάρθρωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων και τον εκσυγχρονισμό της εταιρίας με ψηφιακά μέσα, περισσότερους διανομείς και υπηρεσίες κατ’ οίκον, ιδίως για την εξυπηρέτηση συνταξιούχων και κατοίκων της περιφέρειας, ιδίως στις απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές.
Η εξυγίανση των ΕΛΤΑ είναι αναγκαία για την επιβίωσή τους και η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται το οξύ οικονομικό πρόβλημα της εταιρίας παρά τις παρεμβάσεις και τα βήματα που ήδη έχουν γίνει.
Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ περνά μέσα από την συνεργασία των Ταχυδρομείων με τις τοπικές κοινωνίες, που αποτελούν άλλωστε και την ισχυρή τους πελατειακή βάση.
Με βάση αυτό το πλαίσιο, σήμερα η διοίκηση των ΕΛΤΑ θα προχωρήσει σε ανακοινώσεις για τον τρόπο υλοποίησης του σχεδίου εκσυγχρονισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Στη Βουλή το θέμα
Η έκτακτη συνεδρίαση των συναρμόδιων επιτροπών της Βουλής για το κλείσιμο άλλων 204 υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ θα διεξαχθεί την Τρίτη 4 Νοεμβρίου στις 13.00. Όπως ανακοινώθηκε, στην κρίσιμη συνεδρίαση θα συμμετέχουν η πολιτική ηγεσία των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς και οι διοίκησεις των ΕΛΤΑ και του Υπερταμείου.
Οι αντιδράσεις είναι σφοδρές σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο ενώ τα ΕΛΤΑ από την πλευρά τους μιλούν για στοχευμένη αναδιάρθρωση με έμφαση στην αποτελεσματικότητα και βιωσιμότητα της εταιρείας, ενώ το θέμα αναμένεται να συζητηθεί στη Βουλή.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κυριάκος Πιερρακάκης «σε κάθε περίπτωση ζητούμενο είναι η επιβίωση των ΕΛΤΑ», ενώ επισήμανε πως η κυβέρνηση τα στήριξε με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου πάνω από 250 εκατ. ευρώ καθώς και με το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου. «Τα χρήματα που έχουν μπει και η μέριμνα που έχει ληφθεί είναι για να επιβιώσει ο Οργανισμός», σημείωσε.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν δυναμικά στον μετασχηματισμό τους, επεκτείνοντας το μοντέλο «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον», που φέρνει όλες τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ απευθείας στην πόρτα του πολίτη, επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κ. Γρηγόρης Σκλήκας, «το ταχυδρομείο δεν είναι μόνο το κατάστημα της γειτονιάς · είναι μια υπηρεσία που φτάνει ακόμη πιο κοντά στον πολίτη, όπου κι αν βρίσκεται, με σύγχρονα μέσα, ευελιξία και αξιοπιστία».
Ο θεσμός «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον» αξιοποιεί το ισχυρό δίκτυο 1.400 ταχυδρόμων, 500 συνεργατών ΕΛΤΑ και 400 διανομέων της ΕΛΤΑ Courier, που εξυπηρετούν καθημερινά κάθε γωνιά της χώρας. Οι ταχυδρόμοι διαθέτουν πλήρη ψηφιακό εξοπλισμό (PDA, POS) και μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές, εισπράξεις, αποστολές και παραδόσεις αντικειμένων απευθείας στον χώρο του πολίτη.
Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στους συνταξιούχους και στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, οι οποίοι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου, όπως και σήμερα. Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, οι πολίτες θα ενημερώνονται για τον αγροτικό ταχυδρόμο που τους εξυπηρετεί και θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί του για προγραμματισμό κατ’ οίκον εξυπηρέτησης. Παράλληλα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 212 0000 700, μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να προγραμματίζουν ραντεβού με τον ταχυδρόμο της περιοχής τους.
«Κανένα νησί δεν θα μείνει χωρίς κατάστημα και κανένας Έλληνας χωρίς ταχυδρόμο», ανέφερε ο κ. Σκλήκας. «Με το ΕΛΤΑ κατ’ οίκον, κάθε πολίτης έχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες, στο σπίτι του, με τον ίδιο άνθρωπο που τον εξυπηρετούσε πάντα – αλλά τώρα ακόμα πιο γρήγορα, πιο απλά, πιο ψηφιακά και πιο κοντά».
Η αναδιοργάνωση του δικτύου των ΕΛΤΑ αποτελεί αναγκαίο βήμα για τη βιωσιμότητα και το μέλλον της εταιρείας. Τα ΕΛΤΑ, όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος, παραμένουν ελλειμματικά σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά ενώ σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, όταν το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί περίπου στο 45% του συνολικού κόστους της εταιρείας. Πολλά από τα καταστήματα λειτουργούσαν με ελάχιστα έσοδα και ζημίες που ξεπερνούσαν τις 150.000 ευρώ ετησίως ανά κατάστημα.
Επομένως, ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να διασφαλιστεί το μέλλον και οι προοπτικές τους, των εργαζομένων και του κοινωνικού τους ρόλου. Ειδάλλως θα μπορούσε να απειληθεί η επιβίωση συνολικά των ΕΛΤΑ. Η συνέχιση της λειτουργίας δεκάδων καταστημάτων με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και περιορισμένη προσέλευση πελατών δεν θα ήταν βιώσιμη επιλογή.
Η απόφαση για την αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων στηρίζεται σε τεκμηριωμένα οικονομικά και λειτουργικά δεδομένα και αποτελεί συνέχεια ενός ευρύτερου σχεδίου μετασχηματισμού που υλοποιείται τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Προηγήθηκαν η συνένωση με την ΕΛΤΑ Courier, η ανανέωση του στόλου με 250 υβριδικά και 250 ηλεκτρικά οχήματα, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και η εκπαίδευση του προσωπικού.
Η Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία παραμένει πλήρως εξασφαλισμένη. Σε κάθε νησί λειτουργεί τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα, ενώ σε περιοχές όπου δεν υπάρχει πλέον φυσικό κατάστημα, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσα από το δίκτυο των αγροτικών ταχυδρόμων, κινητών μονάδων, συνεργαζόμενων σημείων και πρακτορείων με την εμπορική ταυτότητα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, εξασφαλίζοντας την αδιάλειπτη παρουσία και τις ίδιες υπηρεσίες με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
Καθημερινά, περισσότεροι από 1.400 ταχυδρόμοι, 500 συνεργάτες ΕΛΤΑ και 400 διανομείς συνεργατών της ΕΛΤΑ Courier, εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις σε όλη την επικράτεια, καλύπτοντας απομακρυσμένες, ορεινές και νησιωτικές περιοχές. Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί με τη μετακίνηση προσωπικού από τα καταστήματα που αναστέλλουν λειτουργία, ενισχύοντας τη διανομή και τη συχνότητα εξυπηρέτησης.
Το ανθρώπινο δυναμικό των ΕΛΤΑ παραμένει στον πυρήνα της προσπάθειας αυτής. Κανένας εργαζόμενος των ΕΛΤΑ δεν χάνει τη θέση του. Το προσωπικό αξιοποιείται σε νέες, πιο παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας κρίσιμους τομείς όπως η διανομή, οι υπηρεσίες πελατών και οι ψηφιακές λειτουργίες. Παράλληλα, συνεχίζονται τα προγράμματα εκπαίδευσης και αναβάθμισης δεξιοτήτων, ώστε κάθε εργαζόμενος να συμμετέχει ενεργά στη νέα εποχή του Οργανισμού.
Τα ΕΛΤΑ παραμένουν παρόντα σε όλη τη χώρα, με νέες μορφές λειτουργίας, σύγχρονα εργαλεία και ανθρώπινο πρόσωπο. Στηρίζουν την περιφέρεια, επενδύουν σε τεχνολογία, εκπαίδευση και εξοπλισμό, και διαμορφώνουν ένα βιώσιμο, αξιόπιστο και ανθρώπινο ταχυδρομείο που υπηρετεί τον πολίτη με συνέπεια και σεβασμό.
Μετά από 200 χρόνια λειτουργίας… στο ίδιο έργο θεατές
Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνει λουκέτο σε εκατοντάδες καταστήματα της μοναδικής υπηρεσίας που έχει χρέος να συνδέει ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα με φυσική παρουσία…
Το ταχυδρομικό έργο μειώθηκε δραματικά, αφού λόγω της τεχνολογίας ο ταχυδρομικός όγκος υποχώρησε σε ποσοστό που ξεπερνά το 40% την πενταετία από το 2018 και μετά. Το επιστολικό ταχυδρομείο καθίσταται παρωχημένο και χρησιμοποιείται σπάνια για την επικοινωνία των ανθρώπων και των υπηρεσιών, ακόμα και τις ευχές μέσω καρτών, ενώ χάνει μερίδια διαρκώς από τις νέες τεχνολογίες, όπως τα e-banking, e-statement, e-invoice.
Όμως εκεί που υπάρχει τεράστιος όγκος δουλειάς, είναι τα δέματα.
Τα ΕΛΤΑ αν και είχαν μια χρυσή ευκαιρία να πάρουν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά, οι διοικήσεις έμοιαζαν να έχουν «παγώσει» μπροστά στον κίνδυνο.
Η μετάβαση σε νέες μεθόδους έδειχνε αναγκαία αν και τα ΕΛΤΑ δεν άλλαζαν τίποτα, με τις διοικήσεις τους να… υποκρίνονται ότι δεν βλέπουν τι ερχόταν. Παράδειγμα: Οι υπόλοιπες ταχυδρομικές υπηρεσίες διέθεταν ρομποτικά συστήματα, ή, έστω, σκάνερ, ο Έλληνας ταχυδρόμος έπρεπε να ξεχωρίζει και ταξινομεί χειροκίνητα τις επιστολές.
Φυσικά υπήρχαν και άλλοι παράγοντες: Σκάνδαλα, κακοδιαχείριση, καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των αποστολών, αδιαφορία για τις ανάγκες των πελατών.
Από το 1993 έως το 2002, η εταιρεία είχε συσσωρεύσει ζημίες ύψους 284 εκατ. ευρώ. Το Δημόσιο είχε προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου της τάξεως των 295 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησε η -απαραίτητη- επιχείρηση διόρθωσης της κατάστασης με μια σειρά επενδύσεων (κυρίως σε ό,τι αφορά υποδομές εκσυγχρονισμού) ύψους 360 εκατ. Ευρώ που βρέθηκαν από ευρωπαϊκούς πόρους, το 2007.
Εκείνη τη χρονιά , τα ΕΛΤΑ εμφάνιζαν κέρδη τα οποία δεν ξεπερνούσαν το 1% του τζίρου, με το 70% των εσόδων να κατευθύνεται στην κάλυψη του μισθολογικού κόστους.
Το 2009, η εταιρεία κατέγραφε για πρώτη φορά στην ιστορία της ζημίες της τάξεως των 37 εκατ. ευρώ. Εκείνη τη χρονιά η τότε κυβέρνηση να αναζητήσει επειγόντως στρατηγικό επενδυτή.
Το 2018 τα ΕΛ.ΤΑ. πέρασαν στον έλεγχο του Υπερταμείου μετά την αποτυχία για την εύρεση στρατηγικού επενδυτή. Ο τζίρος της χρονιάς που ανέλαβε τα ΕΛΤΑ έφτανε τα 270 εκατ. Ευρώ (συν τα 45 εκατομμύρια από τις δραστηριότητες στην εμπορία ρεύματος), με το κόστος μισθοδοσίας να φτάνει τα 220 εκατ. Ευρώ για τους 6.000 υπαλλήλους των ΕΛΤΑ.
Το Υπερταμείο άλλαξε τέσσερις διευθύνοντες συμβούλους σε μια πενταετία.
Το 2018 έσκασε και η βόμβα. Καθώς κάποιοι καταναλωτές της ΔΕΗ βρέθηκαν ξαφνικά με κομμένο ρεύμα για απλήρωτους λογαριασμούς τους οποίους είχαν πληρώσει όμως μέσω ΕΛΤΑ, αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο. Για να καλύψει το πρόβλημα ρευστότητας, η διοίκηση των ΕΛΤΑ επέλεξε να χρησιμοποιήσει ως «δανεικά» τα χρήματα που εισέπραττε από πελάτες της για λογαριασμό της ΔΕΗ, μη αποδίδοντάς τα στη ΔΕΗ και χρησιμοποιώντας τα για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.
Η PwC κατάρτησε τριετές σχέδιο για το μετασχηματισμό και τη σωτηρία των ΕΛΤΑ. Πρότεινε λουκέτο σε καταστήματα που λειτουργούσαν με τεράστια κόστη, φέρνοντας μόλις… 5000 ευρώ το μήνα τζίρο (όπως για παράδειγμα αυτό που λειτουργούσε μέσα στη Βουλή), μείωση προσωπικού με εθελουσία έξοδο, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ψηφιοποίηση των απαρχαιωμένων συστημάτων, ενίσχυση του κλάδου των ταχυμεταφορών και παροχή νέων προϊόντων, όπως ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά προγράμματα.
Με την εθελουσία (κόστους 380 εκατ. ευρώ) το μόνιμο προσωπικό μειώθηκε σε 3.500 άτομα, στο υπόλοιπο προσωπικό οι μισθοί μειώθηκαν συνολικά κατά 18%. Παράλληλα με την εθελουσία, μπήκε λουκέτο σε 143 από τα 1.150 καταστήματα του δικτύου, μειώνοντας μεν το κόστος για την εταιρεία, χωρίς όμως να αναβαθμίσουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.
Το Υπερταμείο προσπαθούσε να διορθώσει την κατάσταση προσθέτοντας διευρυμένο ωράριο σε περισσότερα καταστήματα, αναπροσαρμόζοντας στο ανταγωνιστικότερο την τιμολογιακή πολιτική και φέρνοντας νέα ήθη, όπως η υπηρεσία του ψηφιακού ταχυδρόμου στην οποία ο ταχυδρόμος λειτουργεί με ψηφιακές συσκευές, η προσθήκη ρομπότ στα συστήματα διαλογής και η ενίσχυση του δικτύου έξυπνων θυρίδων PostBox, όμως όλα έμοιαζαν ίδια.
Παρά ταύτα το 2020 τα ΕΛΤΑ «μπαίνουν μέσα» κατά 7 εκατομμύρια ευρώ το μήνα.
Το 2022, kυβερνοεπίθεση παρέλυσε τα ΕΛΤΑ, αλλά, το χειρότερο, έστειλε στο σκοτεινό Διαδίκτυο τα στοιχεία περισσότερων από 4,5 εκατομμυρίων πολιτών.
Η διοίκηση, η οποία δεν είχε διορθώσει τίποτα στα υπολογιστικά συστήματα των ΕΛΤΑ αναγκάστηκε να «περάσει» στα αποτελέσματα του 2022 τα κόστη αποκατάστασης της κυβερνοεπίθεσης ύψους 3,6 εκατ. Ευρώ, συν 1,16 εκατ ευρώ που κόστισε η υπολειτουργία των υπηρεσιών ως αποτέλεσμα της κυβερνοεπίθεσης. Ακολούθησαν 2,9 εκατ. ευρώ, ως πρόστιμο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Συνολικά, η επίθεση των χάκερ που οφείλεται στα απαρχαιωμένα, συστήματα των ΕΛ.ΤΑ., κόστισε περισσότερα από 7 εκατ. ευρώ.
Εκείνη τη χρονιά η εκτελούσα χρέη ορκωτού λογιστή Grant Thornton, διαπίστωνε στις οικονομικές καταστάσεις του έτους ουσιώδη αβεβαιότητα για την πορεία του ομίλου ΕΛ.ΤΑ. και της μητρικής εταιρείας. Ο όμιλος παρουσίαζε ζημίες ύψους 27,9 εκατ. ευρώ και σε εταιρικό επίπεδο ύψους 24,8 εκατ. ευρώ.
Φθάνοντας στο 2024: τα αποτελέσματα προ φόρων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες κατέγραψαν ζημιές ύψους 7,95 εκατ. ευρώ, αυξημένες σε σχέση με τα 6,9 εκατ. ευρώ του 2023, ενώ τα τελικά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημιές 10,35 εκατ. ευρώ (στα ίδια επίπεδα με πρόπερσι). Ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά μόλις 2% στα 249 εκατ. από 243,3 εκατ. το 2023 και 600 εκατομμύρια το 2009, όμως δεν αρκεί για να αντισταθμίσουν την αύξηση του κατώτατου μισθού και τα παθογενή κατεστημένα που ταλανίζουν τον οργανισμό εδώ και δεκαετίες.
Με τα ιδία κεφάλαια να παραμένουν αρνητικά, στα -140,1 εκατ. ευρώ, γιγαντώνονται και οι πιέσεις από συνεχιζόμενες οφειλές προς τρίτους καθώς, για παράδειγμα, η έγκριση τον περασμένο Απρίλιο, της διμερούς σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών προς τον ΕΦΚΑ, ύψους 62,46 εκατ. ευρώ (με 20 ετές πλάνος αποπληρωμής) αποτελεί μόνο μια «ανάσα».
Η κατάσταση δεν άλλαξε ούτε με τη δυνατότητα που δόθηκε στα ΕΛΤΑ να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα καθώς με τον νόμο 4053/2012 και εν όψει της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς ορίστηκαν πάροχος καθολικής υπηρεσίας έως το 2028, δηλαδή ανέλαβαν την υποχρέωση να παραδίδουν επιστολές σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, παρέχοντας ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την επικράτεια με προσιτές τιμές για τους πολίτες και να διατηρούν καταστήματα ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές, έστω και με ζημιογόνο δραστηριότητα.
Η σημερινή διοίκηση των ΕΛΤΑ, έχει θέσει το 2026 ως χρονιά ορόσημο που ο όμιλος αναμένεται να επανέλθει σε βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα και θα φανεί. Έως τότε θα έχει προχωρήσει το σχέδιο για εκμετάλλευση/αξιοποίηση των ακινήτων των ΕΛΤΑ (το χαρτοφυλάκιο, η συνολική εμπορική αξία του οποίου υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ, έχει αναλάβει η ένωση εταιρειών «Alpha Real Estate Services – ΕΥ») που προβλέπει μισθώσεις, εμπορική εκμετάλλευση και πιθανή πώληση ορισμένων από αυτά. Και, ως τότε, αναμένει ότι θα έχει αποδώσει, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και συμβάλλοντας σε επιστροφή σε θετικά ίδια κεφάλαια, το σχέδιο εκσυγχρονισμού των ΕΛΤΑ, το οποίο επανεκκίνησε προ διετίας, χωρίς ως τώρα να έχει αποδώσει τα προσδοκώμενα.
Τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν:
ΑΓΙΑΣ
ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
ΑΓΙΑΣΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
ΑΛΙΜΟΥ
ΑΜΑΡΙΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR)
ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΡΝΑΙΑΣ
ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
ΑΣΤΡΟΥΣ
ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΦΑΝΤΟΥ
ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
ΒΙ.ΠΕ.Θ.
ΒΟΝΙΤΣΑΣ
ΒΟΥΛΑΣ
ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
ΓΑΒΑΛΟΥΣ
ΓΑΖΙΟΥ
ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
ΓΑΥΡΙΟΥ
ΓΕΡΑΚΑ
ΓΚΟΥΡΑΣ
ΔΑΦΝΗΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
ΔΕΛΦΩΝ
ΔΕΣΚΑΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣΣ.
ΔΙΣΤΟΜΟΥ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΕΛΟΥΝΤΑΣ
ΕΡΕΣΟΥ
ΕΡΕΤΡΙΑΣ
ΕΥΛΑΛΟΥ
ΕΦΥΡΑΣ
ΖΑΓΟΡΑΣ
ΖΙΤΣΑΣ
ΘΕΡΜΟΥ
ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
ΘΟΥΡΙΑΣ
ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
ΙΑΛΥΣΟΥ
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
ΚΙΑΤΟΥ
ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
ΚΡΗΝΙΔΩΝ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
ΛΑΛΑ
ΛΕΒΙΔΙΟΥ
ΛΕΝΟΡΜΑΝ
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
ΛΕΧΑΙΝΩΝ
ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
ΛΟΥΡΟΥ
ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΜΑΛΙΩΝ
ΜΑΝΔΡΑΣ
ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΑ
ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
ΜΕΘΑΝΩΝ
ΜΕΛΙΓΑΛΑ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
ΜΕΤΣΟΒΟΥ
ΜΗΘΥΜΝΑΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
ΜΟΥΔΡΟΥ
ΜΥΤΙΚΑ
ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΝΙΚΗΤΗΣ
ΝΥΔΡΙΟΥ
ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
ΟΙΑΣ
ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
ΠΑΤΡΑΣ 3
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
ΠΛΑΤΑΝΙΑ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΥΛΗΣ
ΡΑΧΩΝ
ΡΟΔΟΥ 2
ΣΕΡΒΙΩΝ
ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΚΑΛΑΣ
ΣΚΥΔΡΑΣ
ΣΟΥΔΑΣ
ΣΟΥΦΛΙΟΥ
ΣΟΦΑΔΩΝ
ΣΟΦΙΚΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΣΤΥΛΙΔΑΣ
ΣΥΚΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
ΤΥΡΝΑΒΟΥ
ΤΥΧΕΡΟΥ
ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
ΦΥΤΕΙΩΝ
ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
ΧΟΛΑΡΓΟΥ
ΨΑΧΝΩΝ