Νότια Αφρική: Τα βραχιόλια της ανάπτυξης
Τα χειροποίητα βραχιόλια με σημαίες της Νότιας Αφρικής χρηματοδοτούν μια πρωτοβουλία μετασχηματισμού που έχει ήδη υποστηρίξει πάνω από 100 μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις που ανήκουν σε έγχρωμους, άνδρες και γυναίκες της Αφρικής.
Η Θερμοκοιτίδα Τουριστικών Επιχειρήσεων SATSA, σύμφωνα με το Africa.com παρουσίασε μια καινοτόμο καμπάνια «Doing It For Tourism» που έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνει τη χρηματοδότηση για το επιτυχημένο Πρόγραμμα Θερμοκοιτίδας σε συνεργασία με την Sigma International και να στηρίξει ακόμη περισσότερο τον τουρισμό της περιοχής αλλά και τις τοπικές επιχειρήσεις.
Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει χειροποίητα βραχιόλια με χάντρες από τη Νότια Αφρική, κατασκευασμένα από ντόπιους τεχνίτες και πωλούνται στην τιμή των 100 ραντ το καθένα. Όλα τα έσοδα διατίθενται απευθείας για τη χρηματοδότηση πρόσθετων ΜΜΕ τουρισμού που ανήκουν σε Αφροαμερικανούς στο Πρόγραμμα Θερμοκοιτίδας, το οποίο παρέχει 6-12 μήνες ολοκληρωμένης υποστήριξης ανάπτυξης επιχειρήσεων.
«Αυτά τα όμορφα βραχιόλια αντιπροσωπεύουν την υπερηφάνεια της Νότιας Αφρικής, αλλά αποτελούν επίσης μια άμεση επένδυση στο μέλλον της τουριστικής μας βιομηχανίας», δήλωσε ο David Frost , Διευθύνων Σύμβουλος της SATSA. «Με μόλις 100 ραντ, ο καθένας μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία βιώσιμων τουριστικών επιχειρήσεων και θέσεων εργασίας».
Οι μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις ενθαρρύνονται να αγοράζουν βραχιόλια, χύμα ως δώρα αναγνώρισης του προσωπικού ή ως παροχές για τους επισκέπτες, ενώ οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να εκθέτουν τα βραχιόλια στους χώρους υποδοχής για να τα αγοράζουν οι πελάτες.
Μπαίνοντας τώρα στον τέταρτο χρόνο του, το Πρόγραμμα Θερμοκοιτίδας Τουριστικών Επιχειρήσεων SATSA έχει ήδη ενδυναμώσει περισσότερες από 100 ΜΜΕ τουριστικών επιχειρήσεων που ανήκουν σε έγχρωμο πληθυσμό με πλήρως χρηματοδοτούμενη, επαγγελματική υποστήριξη ανάπτυξης επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα διαχειρίζεται η Sigma International και έχει σταθερά προσελκύσει υποστήριξη από σημαντικούς παράγοντες του κλάδου.
«Η καμπάνια με το βραχιόλι καθιστά την υποστήριξη του μετασχηματισμού προσβάσιμη σε όλους», εξήγησε ο Akash Singh, Διευθυντής της Sigma International. «Είτε είστε ένας μεγάλος ξενοδοχειακός όμιλος είτε ένας μεμονωμένος ταξιδιώτης, μπορείτε να συμβάλετε άμεσα στην οικοδόμηση ενός πιο συμπεριληπτικού τουριστικού τομέα».
Το όνομα της καμπάνιας, «Κάν’το για τον Τουρισμό», αντικατοπτρίζει τη συνεργατική προσέγγιση του κλάδου για την αντιμετώπιση των προκλήσεων μετασχηματισμού. Κάθε αγορά βραχιολιού βοηθά στη χρηματοδότηση της ανάπτυξης μικρών επιχειρήσεων που ενισχύουν την τουριστική προσφορά της Νότιας Αφρικής, δημιουργώντας παράλληλα ευκαιρίες απασχόλησης.
Πέρα από τον οικονομικό του αντίκτυπο, κάθε βραχιόλι χρησιμεύει ως ένα ισχυρό σύμβολο αλληλεγγύης και δέσμευσης για την οικοδόμηση μιας πιο συμπεριληπτικής και βιώσιμης τουριστικής βιομηχανίας.
Όταν φοριέται, αντιπροσωπεύει μια απτή επένδυση στο τουριστικό μέλλον της Νότιας Αφρικής και σηματοδοτεί την υποστήριξη των διαφορετικών επιχειρηματιών που αναδιαμορφώνουν τον τομέα. Το βραχιόλι μετατρέπει μια απλή συναλλαγή σε μια ουσιαστική δήλωση σχετικά με το είδος της τουριστικής βιομηχανίας που προσπαθεί να δημιουργήσει η Νότια Αφρική: μια βιομηχανία που αγκαλιάζει τον μετασχηματισμό, τιμά την ποικιλομορφία και δημιουργεί ευκαιρίες για κάθε πολίτη.