Τρεις νέες γερμανικές εταιρίες ετοιμάζουν μαγαζιά στην ελληνική αγορά μ΄ ένα κλικ

 Τρεις νέες γερμανικές εταιρίες ετοιμάζουν μαγαζιά στην ελληνική αγορά μ΄ ένα κλικ

Τρεις νέες γερμανικές εταιρείες ετοιμάζουν είσοδο για την ελληνική αγορά αλλάζοντας τα δεδομένα στον χώρο της μόδας, του αθλητικού ρούχου και του ποιοτικού επίπλου.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά πρόκειται για τις εταιρείες Zalando, Westwing και New Yorker. Η Zalando SE, σύμφωνα με το capital, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία online fashion στην Ευρώπη με ετήσια έσοδα 10,6 δισ. ευρώ το 2024. Η εταιρεία πρόκειται να κάνει είσοδο σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Βουλγαρία κι έχει έδρα το Βερολίνο.

Η Zalando ιδρύθηκε το φθινόπωρο του 2008 από δυο φοιτητές τον Ρόμπερτ Γκέντζ και τον Ντέιβιντ Σνάιντερ κι έφεραν αλλαγές στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας. Σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 25 χώρες κι απασχολεί πάνω από 15.000 εργαζόμενους με πελατολόγιο 52 εκ. πολιτών.

Η γερμανική αλυσίδα μόδας New Yorker έφτιαξε πρώτα τη θυγατρική τον Απρίλιο του 2025 New Yorker Greece Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με κεφάλαιο 100.000 ευρώ και αντικείμενο το λιανικό εμπόριο ένδυσης. Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στη χώρα αναμένεται να ανοίξει το επόμενο διάστημα, σηματοδοτώντας την παρουσία της και στην τελευταία μεγάλη αγορά της Βαλκανικής.

Η εταιρεία ασχολείται με το νεανικό ντύσιμο και διαθέτει αθλητικά είδη. Δραστηριοποιείται σε 47 χώρες με τη Γερμανία να παραμένει η βασική της αγορά. Ιδρύθηκε το 1971, από τους Τίλμαρ Χάνσεν και Μάικλ Σίμσον στο Φλένσμπουργκ με λιανική στα τζιν και για το 2025 εκτός από την ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα λογαριάζει και επέκταση και στην αγορά του Κουβέιτ.

Στην τελική ευθεία όμως βρίσκονται και τα γερμανικά έπιπλα, που θ΄ αγοράζονται μ΄ ένα κλικ από τον υπολογιστή. Πρόκειται για την εταιρεία Westwing, που εξειδικεύεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο πολυτελών ειδών επίπλωσης και διακόσμησης. Είχε πωλήσεις περίπου 444 εκ. ευρώ το 2024 (αύξηση 4%) και στοχεύει στο ποιοτικό έπιπλο, που τα τελευταία χρόνια ήταν σε ύφεση ενώ αναπτύσσει και δικά της μαγαζιά. Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 επεκτάθηκε σε Κροατία, Φινλανδία και Σλοβενία και στόχος της είναι και η Ελλάδα ως το τέλος του 2025.