Δημοσκόπηση Opinion Poll: Η επιρροή των social media στην ψήφο των εκλογών

 Δημοσκόπηση Opinion Poll: Η επιρροή των social media στην ψήφο των εκλογών

Σημαντικό ρόλο φέρονται να διαδραματίζουν τα social media στην τελική επιλογή των πολιτών όπως αποκαλύπτουν τα ευρήματα δημοσκόπησης της Opinion Poll. Οι μικρότεροι σε ηλικία χρησιμοποιούν περισσότερο τα social media για να ενημερωθούν αλλά και να διαμορφώσουν πολιτική άποψη, με τα ποσοστά να μειώνονται όσο αυξάνεται η ηλικία.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η λίστα προτίμησης των social media. Συνολικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης για το Action24, η πλειοψηφία των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Facebook, με το Instagram να ακολουθεί και το Twitter να βρίσκεται στο τέλος της λίστας.

Ωστόσο, στο ίδιο ερώτημα, η ηλικιακή ομάδα 17-29, το Instagram έχει σαρωτική πρωτιά με ποσοστό σχεδόν 60%, με το Facebook και το Tik Tok να ακολουθούν.

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στον καθορισμό της ψήφου σας η εικόνα των ηγετών στα social media;

17-29: Πολύ σημαντικό 22% / Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, καθόλου σημαντικό 75,7% / ΔΓ/ΔΑ 2,3%

30-45: Πολύ σημαντικό 10,5% / Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, καθόλου σημαντικό 87,6% / ΔΓ/ΔΑ 2,0%

46-55: Πολύ σημαντικό 13,3% / Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, καθόλου σημαντικό 85,3% / ΔΓ/ΔΑ 1,4%

56-64: Πολύ σημαντικό 7,9% / Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, καθόλου σημαντικό 88,5% / ΔΓ/ΔΑ 3,6%

65+: Πολύ σημαντικό 12,7% / Όχι ιδιαίτερα σημαντικό, καθόλου σημαντικό 75,1% / ΔΓ/ΔΑ 12,2%

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα social media στην ενημέρωσή σας;

Όχι ιδιαίτερα σημαντικό: 82,3%

Πολύ σημαντικό 13,3%

ΔΓ/ΔΑ 4,5%

Ποιο social media παρακολουθείτε περισσότερο;

Facebook: 38,3%

Instagram: 16,2%

Tik Tok 6,7%

Twitter: 5,5%

ΔΓ/ΔΑ 33,3%

Σχετικά Άρθρα