“Ελ.Βενιζέλος”: Ράλι και εκρηκτικός τζίρος στην πρεμιέρα της μετοχής στο Χρηματιστήριο

 “Ελ.Βενιζέλος”: Ράλι και εκρηκτικός τζίρος στην πρεμιέρα της μετοχής στο Χρηματιστήριο

Εντυπωσιακό είναι το «ντεμπούτο» του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με τη μετοχή να πραγματοποιεί διψήφιο ράλι στα πρώτα λεπτά της παρθενικής συνεδρίασης.Είναι χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά την έναρξη των συναλλαγών, η μετοχή του ΔΑΑ δέχθηκε έναν καταιγισμό αγοραστικών εντολών, οι οποίες οδήγησαν τον τίτλο σε άλμα άνω του 10%.

Αποτέλεσμα είναι η μετοχή να διαπραγματεύεται αυτήν την στιγμή σε επίπεδα άνω των 9 ευρώ -και συγκεκριμένα στα 9,28 ευρώ με αύξηση 13,4%– δηλαδή εμφανώς υψηλότερα σε σχέση με την τιμή εκκίνησης των 8,2 ευρώ.

Την ίδια στιγμή, ο τζίρος ξεπερνά τα 19 εκατ. ευρώ, καθώς μέσα στο πρώτο 15λεπτο διακινήθηκαν περισσότερα από 2 εκατ. τεμάχια -δείγμα του μεγάλου επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Υπενθυμίζεται ότι το σημερινό όριο διαπραγμάτευσης είναι ελεύθερο, χωρίς τους συνήθεις περιορισμούς.

12η μεγαλύτερη εταιρεία στο Χρηματιστήριο

Η είσοδος του «Ελ. Βενιζέλος» στη Λεωφόρο Αθηνών αποτελεί τεράστια «υπόθεση» (η μεγαλύτερη από το 2005), καθώς αναβαθμίζει σημαντικά το κύρος και το εκτόπισμα της ελληνικής αγοράς, η οποία μην ξεχνάμε ότι έχει ως στόχο την επαναφορά στις ώριμες αγορές του MSCI έως το 2025.

Με τιμή εκκίνησης τα 8,2 δισ. ευρώ και κεφαλαιοποίηση άνω των 2,4 δισ. ευρώ, ο ΔΑΑ αποτελεί την 13η εισηγμένη με χρηματιστηριακή αξία άνω των 2 δισ. ευρώ, καταλαμβάνοντας την 12η θέση στον πίνακα των αποτιμήσεων (πίσω από τη Motor Oil, μπροστά από τη Helleniq Energy).

Οι επενδυτές, όπως φαίνεται κι από τα πρώτα λεπτά, εκτιμούν ότι σήμερα θα στηθεί ένα… τρελό αγοραστικό πάρτι στη μετοχή, η οποία αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά προς τα επίπεδα των 9 ευρώ, κεφαλαιοποιώντας την τεράστια ζήτηση (8 δισ. ευρώ) που καταγράφηκε στη δημόσια εγγραφή για το 30% του ΤΑΙΠΕΔ.

Βασικός μέτοχος του ΔΑΑ με ποσοστό 50% είναι η καναδική Avilliance, ενώ ακολουθούν το Υπερταμείο με 25% και ο Όμιλος Κοπελούζου με 6%. Το υπόλοιπο 19% ανήκει στην ελεύθερη διασπορά.

Επόμενος στόχος για τη διοίκηση του Αεροδρομίου είναι πλέον η είσοδος στον δείκτη FTSE 25 (λογικά στην επόμενη αναδιάρθρωση των δεικτών), κάτι το οποίο θα αυξήσει θεαματικά τη βαρύτητα της μετοχής.

Πηγή: naftemporiki.gr

Σχετικά Άρθρα