“Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία”: Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρεσβυωπία

 “Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία”: Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρεσβυωπία

H εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» είναι μία πρωτοβουλία της Alcon Hellas, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρεσβυωπία, και τους τρόπους αντιμετώπισής της.

Μέσω της καμπάνιας επισημαίνεται η αναγκαιότητα επίσκεψης στον οφθαλμίατρο, ο οποίος θα διαγνώσει και θα καθοδηγήσει τους ασθενείς με πρεσβυωπία, προσφέροντας αναλυτικές πληροφορίες για όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισης της πάθησης.

Η πρεσβυωπία

Η πάθηση είναι αποτέλεσμα της φυσικής διαδικασίας της γήρανσης και αποτελεί τη σταδιακή απώλεια της ικανότητας των οφθαλμών να εστιάζουν ευκρινώς σε αντικείμενα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Γίνεται συνήθως αντιληπτή σε ηλικία άνω των 40 ετών και εξελίσσεται προοδευτικά μέχρι την ολοκλήρωσή της σε ηλικία περίπου 65 ετών. Το φαινόμενο αυτό θεωρείται ότι προέρχεται από τη σταδιακή σκλήρυνση του φυσικού κρυσταλλοειδούς φακού μέσα στον οφθαλμό η οποία επέρχεται καθώς μεγαλώνουμε. Τα πρώτα συμπτώματα συνήθως εμφανίζονται με διαφορετικό τρόπο σε κάθε άνθρωπο, και συχνά περιλαμβάνουν: τάση να κρατάμε οτιδήποτε θέλουμε να διαβάσουμε πιο μακριά απ’ ότι συνήθως, θολή όραση στη φυσιολογική απόσταση διαβάσματος, κούραση των ματιών ή πονοκέφαλο έπειτα από διάβασμα ή εργασία σε κοντινή απόσταση, δυσκολία να διαβάσουμε μικρά γράμματα, δυσκολία να βλέπουμε αντικείμενα σε κοντινή απόσταση από εμάς. Οι κύριοι τρόποι αντιμετώπισης είναι με τη χρήση γυαλιών οράσεως, φακών επαφής και χειρουργικά.

«Ως εταιρεία με επίκεντρο τον ασθενή, ο ρόλος μας είναι να κατανοούμε τις ανάγκες του και να προσπαθούμε να τις καλύψουμε με τον βέλτιστο τρόπο», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alcon Hellas, κ. Μιλτιάδης Παπαδόπουλος.

«Το να βλέπουμε υπέροχα είναι βασικό στοιχείο για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς επηρεάζει άμεσα κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Για εμάς είναι πρωταρχικής σημασίας το κοινό να είναι ενημερωμένο αναφορικά με την πρεσβυωπία, αλλά και τους διαθέσιμους τρόπους αντιμετώπισής της. Για αυτόν το λόγο ξεκινάμε αυτή την εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» με στόχο την ενημέρωση του κοινού και βασικό πυλώνα την πρόσβαση των ασθενών σε ποιοτική φροντίδα των οφθαλμών τους».

Η νέα καμπάνια «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» περιλαμβάνει video, ιστοσελίδα για ασθενείς αφιερωμένη στην πρεσβυωπία (Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία. | MyAlcon | Ελλάδα), digital banners σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενών με στόχο την εγγύτερη και ευρύτερη ενημέρωση του κοινού.

Σχετικά Άρθρα