“Rhodes, What you love is here”: Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το νησί της Ρόδου

 “Rhodes, What you love is here”: Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το νησί της Ρόδου

Πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, είναι η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον ΓΓ Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα “Rhodes, What you love is here” , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.

Σχετικά Άρθρα