Πυρκαγιά στη Ρόδο: TUI και Jet2 ακυρώνουν τις πτήσεις τους προς το νησί – Βρετανοί πράκτορες εξετάζουν άμεσο επαναπατρισμό τουριστών

 Πυρκαγιά στη Ρόδο: TUI και Jet2 ακυρώνουν τις πτήσεις τους προς το νησί – Βρετανοί πράκτορες εξετάζουν άμεσο επαναπατρισμό τουριστών

Η Jet2 ακυρώνει σήμερα όλες τις πτήσεις της στη Ρόδο και η TUI ακύρωσε όλες τις εξερχόμενες πτήσεις προς το ελληνικό νησί μέχρι και την Τρίτη λόγω των πυρκαφιών, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοινώσεις τους. Η Jet2 ανέφερε σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο Twitter:

«Ακυρώσαμε όλες τις πτήσεις και τα ταξιδιωτικά πακέτα που πρόκειται να αναχωρήσουν για τη Ρόδο σήμερα (πέντε πτήσεις συνολικά)…Τα πέντε αεροπλάνα θα αναχωρήσουν προς τη Ρόδο χωρίς επιβάτες-πελάτες, ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε πελάτες πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο με τις προγραμματισμένες πτήσεις τους».

Η TUI ανέφερε στον ιστότοπό της: «Ακυρώσαμε όλες τις εξερχόμενες πτήσεις προς τη Ρόδο έως και την Τρίτη 25 Ιουλίου. Οι πελάτες που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη Ρόδο θα επιστρέψουν με την προβλεπόμενη πτήση πίσω στις πατρίδες τους».

Σύμφωνα με την TUI, «η κατάσταση στο νότιο τμήμα της Ρόδου παραμένει ιδιαίτερα δύσκολη σήμερα και δεν έχουμε ακόμη εικόνα για βελτίωση των συνθηκών στην περιοχή. Αν και ο αριθμός των Βέλγων ταξιδιωτών σε αυτήν την περιοχή είναι αρκετά περιορισμένος, η κατάσταση επηρεάζει πολλούς παραθεριστές».

Η TUI αποφάσισε να ακυρώσει όλες τις αναχωρήσεις για Ρόδο από σήμερα Κυριακή έως και την Τρίτη 25 Ιουλίου, προκειμένου να εγγυηθεί την ασφάλεια όλων και να επιστρέψει σε μια πιο ήρεμη και ελεγχόμενη κατάσταση στο νησί».

Συνεχείς συσκέψεις πραγματοποιούν τα τελευταία εικοσιτετράωρα μεγάλα ευρωπαϊκά τουριστικά γραφεία, ειδικά αυτά που διαθέτουν αεροπορικό στόλο, όπως η TUI και η Jet2, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις με τις πυρκαγιές στη Ρόδο προκειμένου να αξιολογήσουν κατά πόσο θα χρειαστεί να στείλουν αεροπλάνο ώστε να απομακρύνουν κάποιους από τους πελάτες τους από το νησί.

Ωστόσο η κατάσταση στην παρούσα φάση δείχνει αμφίρροπη με κάποιες πρώτες θετικές ενδείξεις, καθώς η πυροσβεστική και οι αρχές έχουν επιτρέψει την επιστροφή ενός αριθμό πελατών ξενοδοχείο να επιστρέψουν στα συγκροτήματά τους.

«Εχουν επηρεαστεί ένας μικρός αριθμός ξενοδοχείων και ως προληπτικό μέτρο μετεγκαθιστούμε τους επηρεαζόμενους πελάτες και τους παρέχουμε εναλλακτικά καταλύματα. Οι πτήσεις συνεχίζουν να διεξάγονται κανονικά και θα είμαστε σε επαφή με τους πελάτες σε περίπτωση που επηρεαστούν οι διακοπές τους. Η κύρια προτεραιότητά μας είναι πάντα η ασφάλεια των πελατών μας και θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την κατάσταση».

Οι δημόσιες δηλώσεις των tour operators ήρθαν μετά τα έντονα παράπονα που διατυπώθηκαν σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι δεν έλαβαν τη βοήθεια που χρειάζονταν από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία με τα οποία είχαν κλείσει τις διακοπές τους.

Εκπρόσωπος της Jet2 έγραψε στο Twitter, απαντώντας στους δυσαρεστημένους πελάτες ότι η εταιρεία έχει «επίγνωση της ταχέως εξελισσόμενης κατάστασης στη Ρόδο» και πρόσθεσε ότι «οι ομάδες τους στο θέρετρο εργάζονται για να συμμορφωθούν με τις οδηγίες των τοπικών αρχών».

Πρόσθεσε ότι «η υγεία, η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών μας θα είναι πάντα η νούμερο 1 προτεραιότητά μας και ζητάμε από όλους τους πελάτες στις πληγείσες περιοχές να ακολουθούν τις συμβουλές των τοπικών αρχών ή των ξενοδόχων τους που θα ενεργούν υπό τις συμβουλές των αρχών».

Σχετικά Άρθρα