ΟΣΕ: “Επανεκκίνηση” σε μονή γραμμή τα τρένα για 130 χιλιόμετρα – Δεν υπάρχει κλειδούχος στο Λιτόχωρο – Απεργία στις 30/05 από μηχανοδηγούς

 ΟΣΕ: “Επανεκκίνηση” σε μονή γραμμή τα τρένα για 130 χιλιόμετρα – Δεν υπάρχει κλειδούχος στο Λιτόχωρο – Απεργία στις 30/05 από μηχανοδηγούς

Σοκ προκαλεί η καταγγελία από τον πρόεδρο του Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστα Γενηδούνια πως και πάλι θα χρησιμοποιηθεί μονή γραμμή – και μάλιστα για 130 χιλιόμετρα – ελλείψει κλειδούχου. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει την πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης των τρένων θα υπάρξει μία γραμμή – και για την κάθοδο και για την άνοδο – επειδή ο σταθμός Λιτοχώρου δεν έχει κλειδούχο.

«Αν δεν ντρέπεται κι η ντροπή ποιος ντρέπεται;» διερωτάται σε ανάρτησή του, υπογραμμίζοντας πως στις 12 το μεσημέρι συνεδριάζει έκτακτα το ΔΣ του Σωματείου Μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Αναλυτική η ανάρτηση του Κώστα Γεννηδούνια:

Σήμερα ο ΟΣΕ κάνει «επανεκκίνηση». Την πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης , πριν από λίγο , μας ενημερώσαν ότι θα υπάρχει ΜΟΝΗ γραμμή μεταξύ Λάρισας- Πλατεως. Δηλαδή θα κινούμαστε σε μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων , γιατί ο σταθμός Λιτοχώρου -που εργάζεται- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΟΥΧΟ. Αν δεν ντρέπεται & η ντροπή ποιος ντρέπεται ; Μονή γραμμή Λάρισα -Πλατύ γιατί έγινε ένα «βραχυκύκλωμα». Μετα τα χυδαία ψέμματα τους- και αυτό το σημερινό ολοκληρώνει την κοροϊδία – , ζητάνε από εμάς, να τους πιστέψουμε. Στις 12 το μεσημέρι συνεδριάζει έκτακτα το ΔΣ του Σωματείου μας. Γιατί για εμάς ουσία δεν είναι η επικοινωνία.

Δείτε την ανάρτηση:

Οι μηχανοδηγοί αποφάσισαν απεργία και κινητοποίηση στις 30 Μαΐου

Οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, ανακοίνωσαν 24ωρη απεργία στις 30 Μαΐου. Αιτία τα νέα σοβαρά προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, κατήγγειλε ότι την πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης τους ενημέρωσαν ότι θα υπάρχει μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας-Πλατέως. «Δηλαδή θα κινούμαστε σε μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων, γιατί ο σταθμός Λιτοχώρου -που εργάζεται- δεν έχει κλειδούχο».

Μετά την καταγγελία για την μονή γραμμή 130 χλμ. από Λάρισα έως Πλατύ Θεσσαλονίκης, ο κ. Γενηδούνιας αναφέρει σε νέα ανάρτησή του, ότι η απάντηση του ΟΣΕ στην «κοροϊδία» ήταν ότι είχαν κλειδούχο, αλλά και… βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη και Μαυρονερι για αυτό και η μονή γραμμή, ωστόσο «αποκαταστάθηκε».

Το ΔΣ των μηχανοδηγών πραγματοποίησε την Δευτέρα (15/5) έκτακτη συνεδρίαση για το νέο φιάσκο του ΟΣΕ λόγω απουσίας κλειδούχου, με τον κ. Γενηδούνια να τονίζει στην ανάρτησή του ότι «οι επικοινωνίες στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν, τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν».

Συμπληρώνει δε ότι θα γίνει επίσης «καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγο, θα αναζητηθεί Πραγματογνωμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και Φωτοσήματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κλπ».

Σχετικά Άρθρα