Τέμπη: Η απολογία του συμβασιούχου σταθμάρχη – “Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών”

 Τέμπη: Η απολογία του συμβασιούχου σταθμάρχη – “Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών”

Την δική του πλευρά για τα όσα συνέβησαν τη μοιραία νύχτα της τραγωδίας των Τεμπών παρουσίασε στην απολογία του ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος για την υπόθεση.

Ο 33χρονος όπως έγινε γνωστό είχε λάβει πιστοποίηση τον περασμένο Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έπιασε δουλειά στο σταθμαρχείο Λάρισας. Ωστόσο, αμειβόταν με μπλοκάκι και δεν επιτρεπόταν να μείνει μόνος του, αλλά ούτε και να δουλέψει νύχτα.

«Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή. Είμαι συντετριμμένος από το δυστύχημα. Λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Έχω ένα βάρος. Νιώθω όμως ανακουφισμένος με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ήμουν ενισχυτικός. Δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», ανέφερε στο υπόμνημά του.

Το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου σχόλασε λίγο μετά τις 10 το βράδυ, αφού είχε συμπληρώσει το 8ωρο της βάρδιας του.

«Η εργασία που παρείχα στον ΟΣΕ ήταν 40 ωρών εβδομαδιαίως, 5 ημερών εβδομαδιαίως, 8 ωρών ημερησίως. Αν και περιγραφόταν ως σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών, επρόκειτο για σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, αφού τελούσα υπό τις οδηγίες προϊσταμένων.

Ένας μόνιμος επικεφαλής σταθμάρχης, ο αρχαιότερος, παραδίδει τη βάρδια και ένας μόνιμος παραλαμβάνει. Ο ενισχυτικός δεν υπογράφει, δεν παραδίδει», τόνισε.

Πότε απολογείται ο έμπειρος σταθμάρχης και ο επιθεωρητής

Αύριο Τρίτη, 28 Μαρτίου, θα απολογηθεί ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός δηλαδή που έπρεπε να είναι στη θέση του μέχρι τις 23:00 η ώρα και έφυγε στις 22:10.

Ο σταθμάρχης θα κληθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο για να διορθωθούν.

Ο εν λόγω σταθμάρχης αναμένεται να υποστηρίξει ότι η τραγωδία στα Τέμπη έγινε στις 23:05 και εκείνος έπρεπε να έχει φύγει στις 23:00.

Παράλληλα, στις 30 Μαρτίου θα απολογηθεί ο επιθεωρητής, την ώρα που συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για την απουσία ή τη μη λειτουργία των απαραίτητων συστημάτων ασφάλειας που θα προλάβαιναν το όποιο ανθρώπινο λάθος.

Ένα από τα ερωτήματα που θεωρείται δεδομένο ότι του έκανε ο ειδικός εφέτης ανακριτής είναι αν έφευγε πάντα νωρίτερα σε συνεννόηση με τους υπόλοιπους όταν ο προϊστάμενος του τον έβαζε βάρδια 14:00 με 23:00 αφού ο ίδιος ήταν συμβασιούχος και δεν πληρωνόταν τις υπερωρίες, αλλά και για να προλαβαίνει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για Βόλο, όπου και κατοικεί.

Σχετικά Άρθρα