Επιβεβαιώνονται οι σιδηροδρομικοί: Ακυρώνονται δρομολόγια λόγω κενών στην ασφάλεια

 Επιβεβαιώνονται οι σιδηροδρομικοί: Ακυρώνονται δρομολόγια λόγω κενών στην ασφάλεια

Αυτή τη βδομάδα ήταν να μπουν περισσότερα δρομολόγια στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, ωστόσο δεν πληρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αγνοούνται οι λεγόμενες δικλείδες ασφαλείας. Έτσι επιβεβαίωνονται οι εργαζόμενοι οι οποίοι προειδοποιούσαν για θέματα ασφαλείας, αλλά κανείς δεν έδινε σημασία, και εφόσον είχαν εισακουστεί θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί το τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Ειδικότερα, η γραμμή του Προαστιακού προς Κιάτο δεν θα ξεκινήσει σήμερα, όπως ήταν προγραμματισμένο, λόγω προβλημάτων επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών.

Όπως φαίνεται, τα δεδομένα αυτά πάνε πίσω τον προγραμματισμό της επανεκκίνησης των δρομολογίων του Intercity, από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη.

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών Γιάννης Κοκκινάκης, μιλώντας στο MEGA, ανεφερε πως έχουν ήδη γίνει κάποιες δοκιμές για το GSMR και λειτουργεί κανονικά, ωστόσο απόφαση δεν έχει παρθεί για το ποιά άποψη θα… υπερισχύσει, αυτή του ΟΣΕ ή αυτή της ΡΑΣ.

Όσο για το ζήτημα των δρομολογίων, ο κ. Κοκκινάκης σημείωσε ότι έχουν γίνει οι ενέργειες για να λειτουργήσει το τμήμα Αθήνα – Κιάτο.

«Σύμφωνα με το χαρτί που έχω στα χέρια μου, είναι από τον ΟΣΕ, από τη διεύθυνση κυκλοφορίας, που έχουν ξεκινήσει από τις 22 του μήνα και γίνονται εργασίες συντήρησης στο τμήμα της ηλεκτρικής έλξης μεταξύ Λιοσίων μέχρι το Κιάτο» σημείωσε.

Παράλληλα, ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών αναφέρθηκε και στα νέα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, με κλοπές καλωδίων. «Δυστυχώς όταν μένει ανενεργό ένα δίκτυο γίνονται και πολλές δολιοφθορές. Την 25η Μαρτίου κάποιοι έκλεψαν καλώδια απ΄ το Ζευγολατιό μέχρι το Κιάτο. Αμέσως η υπηρεσία ενήργησε και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα» τόνισε.

Όσον αφορά στα δρομολόγια του Intercity, ο κ. Κοκκινάκης υπογράμμισε ότι οι αποφάσεις θα καθυστερήσουν. «Θα το δει ο ΟΣΕ αν είναι να ξεκινήσει 1η Απρίλη το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Θα το δει ο ΟΣΕ μαζί με την Hellenic Train» σημείωσε.

«Ένα τμήμα όπως ο ΟΣΕ είναι 2.500 χιλιόμετρα και είναι αδύνατο να φυλάσσεται ολόκληρο. Και γίνονται προσπάθειες ανάταξης του δικτύου», συμπλήρωσε ο κ. Κοκκινάκης σχετικά με τα περιστατικά δολιοφθορών.

Επίσης, ο κ. Κοκκινάκης υπογράμμισε ότι τα ζητήματα που έχουν προκύψει με τα τούνελ στη διαδρομή Αθήνα – Κιάτο θα έχουν λυθεί σε περίπου 10 ημέρες.

«Ο ΟΣΕ είχε κάνει τις χαράξεις είχε βγάλει τα δρομολόγια, είχε βάλει μείωση ταχύτητας, είχε βάλει 2 σταθμάρχες στα Μέγαρα, ίσως να είναι το πρόβλημα με τα τούνελ. Έχουμε συνολικά 5 τούνελ από το Κιάτο μέχρι το ΣΚΑ, που είναι στους Αγίους Θεοδώρους δύο τούνελ, έχουμε δύο τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ένα στην Ευταξία. Έχουν γίνει δοκιμές και με το Tetra, και το VHF και με το GSMR και όλα λειτουργούν» ανέφερε και συμπλήρωσε: «Μέσα στα τούνελ θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και για τα φώτα που δεν έχουν μέσα, και οι εξαεριστήρες όλα θα ετοιμαστούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το Intercity είναι θέμα της Hellenic Train».

Σχετικά Άρθρα