Προσπάθεια συγκάλυψης και σε άλλο δυστυχήμα το καλοκαίρι του 2022

 Προσπάθεια συγκάλυψης και σε άλλο δυστυχήμα το καλοκαίρι του 2022

Σύμφωνα με καταγγελία μηχανοδηγού, το καλοκαίρι του 2022 αμαξοστοιχία κατευθυνόμενη από τη Λάρισα στο Βόλο παρέσυρε και σκότωσε 34χρονο οδηγό ΙΧ σε ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση. Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου, καθώς έγινε προσπάθεια ενοχοποίησής του χωρίς ωστόσο, όπως φαίνεται, να φέρει κάποια ευθύνη.

«Καταμηνύω τις αξιόποινες πράξεις της πλαστογραφίας και των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς που φέρονται να τελέστηκαν μεταξύ της 21-22 Ιουνίου στη Λάρισα ή τον Βόλο», αναφέρεται στο έγγραφο της μήνυσης που αποκάλυψε στο STAR.

«Κάποιος προσπάθησε να ενοχοποιήσει συνάδελφό μας για ένα δυστύχημά που έγινε σε μια διάβαση η οποία δεν λειτουργούσε αλλά ο μηχανοδηγός δεν ειδοποιήθηκε ποτέ για αυτή», εξήγησε μιλώντας για το περιστατικό στο STAR, ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, έπειτα από το δυστύχημα εκδόθηκε η επίσημη αναφορά. Ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας φωτογράφισε τα υποδείγματα που επέδωσε ο σταθμάρχης της Λάρισας στον μηχανοδηγό , για τα οποία ενημερωνόταν που να κόψει ταχύτητα.

Όταν ήρθε η ώρα να κατατεθεί επίσημα το φύλλο πορείας ανακάλυψαν μια προειδοποίηση η οποία δεν υπήρχε πριν.

  • «Προς μεγάλη μου έκπληξη έλαβα γνώση ότι στο τελικό φύλλο πορείας όπως αυτό παραδόθηκε υπηρεσιακά έχει προστεθεί εκ των υστέρων και μια επιπλέον χειρόγραφη υπόδειξη για ύπαρξη βλάβης, αυτή στην επίμαχη ΑΣΙΔ (αυτόματο σύστημα ισόπεδης διάβασης), στην οποία έλαβε χώρα η σύγκρουση με το όχημα», αναφέρεται σχετικά στη μήνυση.

Την ίδια ώρα, ερωτήματα τίθενται σχετικά με την αξιοκρατία αλλά και της νομιμότητας του τρόπου διορισμού των εργαζομένων. Ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης μίλησε στο Action 24 σχετικά με τη διαδικασία επιλογής σταθμαρχών στον ΟΣΕ.

  • «Η παθογένεια συνδέεται με το τρένο. Οι προσλήψεις γίνονταν παλαιότερα με χαμηλής ποιότητας διαγωνισμούς, ενώ τώρα διορίζονται με μπλοκάκι σταθμάρχες χωρίς κανέναν διαγωνισμό, αλλά με… βύσματα συνδικαλιστών», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Και συνεχίζει ο Γιώργος Αποστολέρης: «Μπαίνουν λίγοι-λίγοι για να μην ακουστεί πουθενά τίποτα», με σκοπό να μονιμοποιηθούν με μια σύμβαση αργότερα. Αν οι ιθύνοντες ήθελαν την πρόσληψη αξιόλογων ανθρώπων στο έργο τους, θα έκαναν κανονικό διαγωνισμό».

«Οι συνδικαλιστές είναι υπεύθυνοι για αυτό – αυτοί είναι που δίνουν τις εντολές», προσθέτει, για να καταλήξει:

«Όλο το σύστημα μπάζει από παντού, βασίζεται σε συνδικάτα, βρώμικες συμβάσεις και ανομία»….

Σχετικά Άρθρα