ΣΥΡΙΖΑ επί ποδός πολέμου για να αποτραπεί η συγκάλυψη της τραγωδίας – Επιχειρήματα απέναντι στα… αφηγήματα

 ΣΥΡΙΖΑ επί ποδός πολέμου για να αποτραπεί η συγκάλυψη της τραγωδίας – Επιχειρήματα απέναντι στα… αφηγήματα

Όπως σε όλα τα μεγάλα γεγονότα που συνέβησαν στη “βάρδια” της κυβέρνησης Μητσοτάκη ακόμη και σε αυτή τη μεγάλη τραγωδία και το εθνικό πένθος η κυβέρνηση κερδίζει χρόνο για τη συγκάλυψη καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αν και έχουν παραιτηθεί πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ παραμένουν στα γραφεία τους και το υπουργείο εσωτερικών επιχειρεί να κουκουλώσει το ρουσφέτι με τον Σταθμάρχη.

Στην Κουμουνδούρου σύμφωνα με πληροφορίες ο τομεάρχης διαφάνειας Νίκος Παππάς και ο πρώην υπουργός μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έχουν εγκατασταθεί μόνιμα στην Κουμουνδούρου με τις ομάδες τους.

Βρίσκονται σε διαρκείς συσκέψεις και ενημερώνουν σε μόνιμη βάση για όσα θέματα προκύψουν τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει και ολοκληρωμένη παρουσίαση της κατάστασης όπως την έχουν καταγράψει στην Κουμουνδούρου για τα όσα έχουν συμβεί τόσο μετά το δυστύχημα όσο και όμως και για τις πράξεις και εγκληματικές παραλείψεις της διοίκησης Καραμανλή.

  • Ήδη έχει επισημανθεί σε όλους του τόνους και από τα πιο επίσημα χείλη της εκπροσώπου του κόμματο ότι η ειδική επιτροπή των καθηγητών δεν είναι παρά μια απόπειρα να μπει ένα πέπλο διαχρονικών ευθυνών με προφανή σκοπό και κυνικό τρόπο όπως σχολιάζουν τη συγκάλυψη του εγκλήματος στα Τέμπη.

Μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ χθες πήγε και ένα βήμα παραπέρα ότι η κυβέρνηση μεθοδεύει παρά την τέταρτη στη σειρά κομβική συγγνώμη του να κατευθύνει και τις δικαστικές έρευνες.

Κι αυτό σε μια φάση που δεν έχουν οριστεί πραγματογνώμονες για τη διερεύνηση του δυστυχήματος με τη δικαιοσύνη να κινείται με τα μέσα και τις γνώσεις που διαθέτει και όχι με τα στοιχεία που θα μπορούσαν να προσκομίσουν οι ειδικοί.

Καταστροφείς εγγράφων

Σε αυτό το κλίμα έρχεται να προστεθεί και η αποκάλυψη ότι ο ορισμός σε αργία του επιθεωρητή του ΟΣΕ για την τοποθέτηση του Σταθμάρχη αποφασίστηκε από τους παραιτηθέντες εδώ και τέσσερις ημέρες επικεφαλής του ΟΣΕ.

  • Το γεγονός είναι καταλυτικό για την πορεία των ερευνών και της εισαγγελικής έρευνας καθώς γεννώνται βάσιμες υπόνοιες για καταστροφή πολύτιμου υλικού για τις αιτίες αλλά και για τις ευθύνες της διοίκησης του οργανισμού.  

«Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;» ρωτά δηκτικά ο τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς παραθέτοντας μάλιστα και σειρά εγγράφων για έγκριση κονδυλίων για προγραμματισμένες εμφανίσεις σε συνέδρια.

Μοιραίες πελατειακές σχέσεις

Το κλίμα γίνεται ακόμη πιο βαρύ για την κυβέρνηση καθώς όπως φαίνεται παρά την προσπάθεια μέσω διαρροών στον Τύπο να καταρριφθεί «ο μύθος» της ρουσφετολογικής πρόσληψης του Σταθμάρχη, η πρόσληψη αποδεικνύεται βαθιά προβληματική.

Η απόπειρα να φορτωθούν όλα στον ένα και μοναδικό υπεύθυνο αποδεικνύεται εξίσου μοιραία για την κυβέρνηση.

  • Η παραδοχή του Υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη ότι με υπουργική απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή στις 30 Μαΐου χαλάρωσαν τα δεσμευτικά όρια ηλικίας του διαγωνισμού του ΟΣΕ μέσω της κινητικότητας του Δημοσίου ήταν η ωμή αποκάλυψη ότι το πελατειακό κράτος της ΝΔ είχε κάνει πάλι τη βρώμικη δουλειά σύμφωνα με τον τομεάρχη διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση.

Ο 59χρονος Σταθμάρχης είχε μεταταχθεί στις 17 Μαΐου, η υπουργική απόφαση για το νέο κανονισμό πήρε ΦΕΚ στις 30 Μαΐου και το υπουργείο Εσωτερικών οριστικοποίησε με ΦΕΚ την μετάταξη στις 30 Ιουνίου.

Και το ερώτημα που θέτει ο τομεάρχης διαφάνειας εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τώρα άλλο από το «ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;».

Τυμβωρυχία

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Αλέξης Τσίπρας έχει πάρει απόφαση να μην κάνει αντιπολίτευση και προεκλογική εκστρατεία πάνω στα 57 φέρετρα της τραγωδίας.

Δεν θα αφήσει όμως αναπάντητο κανένα στοιχείο της τραγωδίας αναδεικνύοντας πρώτα και κύρια την ευθύνη της ηγεσίας του υπουργείου μεταφορών η οποία για τέσσερα σχεδόν χρόνια δεν προχώρησε τις «καθαρές» από νομικά και άλλα συμβατικά κολλήματα συμβάσεις του ΟΣΕ με τους εργολάβους και την Hellenic train για τις επενδύσεις και την εγκατάσταση του συστήματος τηλεματικής.  

Σχετικά Άρθρα