Κικίλιας: “Η Ελλάδα θα έχει ισχυρό τουριστικό ρεύμα και το 2023”

 Κικίλιας: “Η Ελλάδα θα έχει ισχυρό τουριστικό ρεύμα και το 2023”

Την εκτίμηση ότι η Ελλάδα θα έχει ισχυρό ρεύμα στον τουρισμό και το 2023 έκανε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ενώ ανακοίνωσε ότι ανοίγει γραφείο του ΕΟΤ στη Μελβούρνη, μιλώντας σε εκπομπή του OPEN.

«Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν κάνει ρεκόρ με 31 εκατομμύρια επιβάτες, γεγονός που δείχνει πως η στρατηγική μας για καλύτερο τουρισμό σε όλη την Ελλάδα πέτυχε», είπε αρχικά, προσθέτοντας ότι για την Αθήνα ο τουρισμός αποτέλεσε φέτος τη βασική πηγή χρηματοδότησης, ενισχύοντας την τσέπη των πολιτών, τα εστιατόρια, τα καφέ, τα μουσεία και το εμπόριο.

Ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι το νομοσχέδιο που θα φέρει το Υπουργείο Τουρισμού τις επόμενες ημέρες στη Βουλή προβλέπει σύσταση γραφείου του ΕΟΤ στη Μελβούρνη – μια στρατηγική κίνηση που θα συμβάλλει σημαντικά στην προσέλκυση ταξιδιωτών από την Αυστραλία.

«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να προσθέτουμε κι άλλες αγορές, παραπάνω δυναμική στη χώρα, έτσι ώστε να έχουμε ταξιδιώτες και τουρίστες 12 μήνες το χρόνο. Αυτή είναι η στόχευση, αυτή η προσπάθεια γίνεται. Είναι κομβικό, γιατί όπως καταλαβαίνετε είναι στην άλλη άκρη του πλανήτη, είναι μια άλλη ήπειρος. Έχει σημαντικό ελληνικό στοιχείο- 300.000 Ελληνοαυστραλοί ζουν στη Μελβούρνη-, και είναι μια αγορά που άνοιξε επιτέλους μετά από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Η Ελλάδα θα έχει ισχυρό τουριστικό ρεύμα»

Ερωτώμενος για την ερχόμενη τουριστική περίοδο, ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι η εικόνα των προκρατήσεων δείχνει πως και το 2023 η Ελλάδα θα έχει ισχυρό τουριστικό ρεύμα, αναφέροντας ενδεικτικά ότι από τις ΗΠΑ και τον Καναδά έχουν ήδη ανακοινωθεί 56 απευθείας πτήσεις/εβδομάδα προς το “Ελ. Βενιζέλος”, ενώ μέχρι την άνοιξη θα έχουν προστεθεί και άλλες.

Σε ό,τι αφορά στους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα και δημοφιλείς προορισμούς ακόμα και στην καρδιά του χειμώνα, απάντησε ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής που υλοποιείται για 12μηνο τουρισμό και περιλαμβάνει πλέγμα πρωτοβουλιών και παρεμβάσεων, όπως οι καμπάνιες του ΕΟΤ που πλέον πραγματοποιούνται και τους 12 μήνες του έτους, η προώθηση του city break και η απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για διάθεση 20 εκ. ευρώ σε αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να πραγματοποιούν πτήσεις και off season.

Τέλος, σχετικά με τις επικείμενες εκλογές είπε ότι η ημερομηνία διεξαγωγής τους δεν επηρεάζει τον σχεδιασμό που γίνεται στον τουρισμό, καθώς η έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαρτίου σημαίνει ότι όποτε και να πραγματοποιηθεί η εκλογική αναμέτρηση, η Ελλάδα θα έχει τουρίστες.

Σχετικά Άρθρα