Μετά τη θύελλα… μισή στροφή Γεωργιάδη για τα αντικλεπτικά με επίθεση σε Δεναξά και ΣΥΡΙΖΑ – “Με στεναχωρεί αλλά… ” (vid)

 Μετά τη θύελλα… μισή στροφή Γεωργιάδη για τα αντικλεπτικά με επίθεση σε Δεναξά και ΣΥΡΙΖΑ – “Με στεναχωρεί αλλά… ” (vid)

Στροφή του Άδωνι Γεωργιάδη μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η δήλωσή του όσον αφορά τα αντικλεπτικά σε βρεφικά γάλατα. Ο υπουργός Ανάπτυξης είχε δηλώσει σε σούπερ μάρκετ ότι είναι… φυσιολογικό να συμβαίνει καθώς οι επιχειρηματίες θέλουν να προστατεύσουν τις περιουσίες τους.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ:

Μετά τη θύελλα αντιδράσεων ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας στην ΕΡΤ έκανε μισή στροφή στην αρχική του τοποθέτηση, δηλώντας μάλιστα… στεναχωρημένος επισημαίνοντας πως το ίδιο φαινόμενο αντιμετωπίζεται και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Υπάρχουν οργανωμένες σπείρες που πάνε και κλέβουν βρεφικά γάλατα και κρέμες και στη συνέχεια τα πουλάνε αλλού» τόνισε και συνέχισε:

  • «Τα αντικλεπτικά στα ράφια των σούπερ μάρκετ υπάρχουν και σε άλλες χώρες. Η Μαρία Δεναξά, που είναι αριστερή δημοσιογράφος, ανέβασε στο Twitter φωτογραφία από ελληνικά σούπερ μάρκετ που είχαν βάλει αντικλεπτικά σε κονσέρβες το 2016, επί ΣΥΡΙΖΑ. Δεν αφορούν τους φτωχούς τα αντικλεπτικά. Δεν μου αρέσει η εικόνα, αλλά έτσι είναι και σε άλλες χώρες».

Από την πλευρά της, η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά είχε απαντήσει στον υπουργό Ανάπτυξης, επισημαίνοντας πως “ως γνωστό φαινόμενο θα έπρεπε να γίνουν τα πάντα ώστε να εξαλειφθεί”. Τόνισε δε πως “οι συγκρίσεις δεν προσφέρουν τίποτα”.

“Οι συγκρίσεις κύριε υπουργέ δεν προσφέρουν τίποτα. Ως γνωστό φαινόμενο θα έπρεπε να γίνουν τα πάντα ώστε να εξαλειφθεί και μάλιστα σήμερα που οι συμπολίτες μας υποφέρουν περισσότερο από ποτέ από τον ασυγκράτητο πληθωρισμό με τις αδικαιολόγητες αυξήσεις σε βαθμό αισχροκέρδειας σε τρόφιμα καύσιμα ενοίκια κτλ”, έγραψε συγκεκριμένα η κ. Δεναξά ενώ συμπλήρωσε:

“Να σας υπενθυμίσω πως τότε είχαμε capital controls. Αλλά όπως τότε έτσι και σήμερα, οι φτωχοί και οι μη έχοντες δεν καταλαβαίνουν από κομματικούς συμψηφισμούς, απλά εξακολουθούν να υποφέρουν. Αυτό αποδεικνύουν τα αντικλεπτικά σε βρεφικά γάλατα, κονσέρβες κι ότι άλλο”.

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νάσος Ηλιόπουλος, αναφορικά με τα αντικλεπτικά που έχουν τοποθετήσει σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε γάλατα, με ανάρτησή του στο Twitter ανέφερε:

“Οι εικόνες με κλειδωμένα βρεφικά γάλατα είναι μια εικόνα παρακμής”, υποστηρίζοντας ότι “στην Ελλάδα του κ. Μητσοτάκη η φτώχεια και οι ανισότητες αυξάνονται”.

Ο κ. Ηλιόπουλος σημείωσε ότι “είναι τρομακτικό μια οικογένεια να μην μπορεί να αγοράσει βρεφικό γάλα” και ότι “είναι ντροπή να το θεωρούμε φυσιολογικό και “κανονικότητα””.

Ο Αδωνις Γεωργιάδης έκανε λόγο μεταξύ άλλων για «ψευδή τεχνάσματα για να παραπλανήσει τον κόσμο» από τον ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι έχει να κάνει με την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων.

Στην ανακοίνωση του κ. Γεωργιάδη, σημειώνεται πως:

«Στις 18 Ιουνίου 2016, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά δημοσιοποιούσε φωτογραφίες που έδειχναν αντικλεπτικά σε προϊόντα σούπερ μάρκετ, εκφράζοντας την έκπληξή της. Εχθές, ο εκπρόσωπος Τύπου της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως Νάσος Ηλιόπουλος δήλωσε ότι «είναι ντροπή να θεωρούμε φυσιολογικό και “κανονικότητα”» την ύπαρξη αντικλεπτικών σε βρεφικά γάλατα στα σούπερ μάρκετ.

Προφανώς, για τον κύριο Ηλιόπουλο το τι είναι «κανονικότητα» εξαρτάται από το ποιος κυβερνάει τη χώρα. Επειδή λοιπόν η «κανονικότητα» είναι μια μπερδεμένη έννοια για τον ΣΥΡΙΖΑ, να τους επισημάνω ότι η πολιτική αυτή δεν ανακαλύφθηκε επί Νέας Δημοκρατίας αλλά εφαρμόζεται σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου. Eίτε αρέσει είτε δεν αρέσει στον ΣΥΡΙΖΑ, «το καλάθι του νοικοκυριού» είναι εδώ για να στηρίξει τους οικονομικά ασθενέστερους συμπολίτες μας να βγάλουν τον δύσκολο χειμώνα που έχουμε μπροστά μας. Αντί ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι αρωγός σε αυτή την προσπάθεια, επινοεί ψευδή τεχνάσματα για να παραπλανήσει τον κόσμο. Για άλλη μία φορά, δεν θα τους ακολουθήσουμε στον ολισθηρό δρόμο που έχουν επιλέξει. Γιατί απέναντί τους δεν θα βρουν εμάς αλλά τον ελληνικό λαό που πλέον γνωρίζει πολύ καλά ποιοι είναι οι πραγματικά κοινωνικά ευαίσθητοι σε αυτή τη χώρα».

Διερύνεται η λίστα της ντροπής

Το κακό πάντως φαίνεται ότι έχει γίνει και οι εικόνες ντροπής με τα αντικλεπτικά σε προϊόντα πρώτης ανάγκης στα σούπερ μάρκετ όπως φαίνεται θα συνεχιστούν καθώς παρουσιάζεται αύξηση των πωλήσεων των αντικλεπτικών συστημάτων.

Ο ιδιοκτήτης εταιρείας αντικλεπτικών, Γιώργος Καραφύλλης μιλώντας στο newsbomb.gr δήλωσε:

  • Έχουμε αύξηση στην ζήτηση αντικλεπτικών από αλυσίδες τροφίμων της τάξεως του 10% – 15%. Περισσότερο ενδιαφέρονται από μικρές αλυσίδες σουπερ μάρκετ που είναι πιο εύκολο να τοποθετηθούν, ωστόσο τις τελευταίες ημέρες έχουμε αρχίσει να έχουμε κρούσεις και από κάποια μεγάλα».

«Τα προϊόντα για τα οποία υπάρχει ενδιαφέρον να τοποθετηθούν αντικλεπτικά είναι ο καφές, το μέλι, τα ξυραφάκια, η συσκευασμένη φέτα, οι βρεφικές σκόνες, τα αλκοολούχα ποτά, τα σαμπουάν κ.α.», ανέφερε ο κ. Καραφύλλης

Και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι ο κύριος λόγος που υπάρχει αυτή η αύξηση στην ζήτηση των αντικλεπτικών είναι καταρχήν οι σπείρες για τις οποίες έχει γίνει λόγος ότι κλέβουν προϊόντα και τα μεταπωλούν σε μίνι μάρκετ αλλά και πλέον κάποιοι συνάνθρωποί μας που έχουν ανάγκη. Παρόλα αυτά θα πρέπει να πούμε ότι αντικλεπτικά σε προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ υπήρχαν πάντα αλλά ήταν σε ακριβά προϊόντα».

Σχετικά Άρθρα