TIMES Λονδίνου: Διαψεύδουν ότι ο Βαξεβάνης εμπλέκεται στη ροή των 10 εκατ. δολαρίων από Ρώσο ολιγάρχη

 TIMES Λονδίνου: Διαψεύδουν ότι ο Βαξεβάνης εμπλέκεται στη ροή των 10 εκατ. δολαρίων από Ρώσο ολιγάρχη

Ρεπορτάζ των Times διαψεύδει κατηγορηματικά πως υπάρχει απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου από το 2016, η οποία εμπλέκει τον εκδότη και δημοσιογράφο του Documento Κώστα Βαξεβάνη «στη ροή 10 εκατομμυρίων δολαρίων από Ρώσο ολιγάρχη προς ελληνικό κέντρο». Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα αναφέρεται πως «Οι Times έχουν αποκτήσει ένα αντίγραφο της δικαστικής απόφασης, η οποία δεν κάνει καμία ρητή αναφορά στον Βαξεβάνη».

Υπενθυμίζεται πως η κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας (Sunday Times) είχε φιλοξενήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος παραχωρώντας συνέντευξη είχε επιτεθεί στον Βαξεβάνη, κάνοντας λόγο για σύνδεση του τελευταίου με Ρώσο ολιγάρχη.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται η απόφαση Βαξεβάνη να καταθέσει αγωγή κατά Μητσοτάκη.

Τέλος, οι Times βάζουν στο κάδρο των υποκλοπών τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη γνωστοποιώντας στους αναγνώστες τους πως είχε αναλάβει προσωπικά τον έλεγχο της ΕΥΠ. Επίσης, αναφέρουν ότι μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου των υποκλοπών ο Πρωθυπουργός απέπεμψε τον ανιψιό του Γρηγόρη Δημητριάδη, παρόλο που ο ίδιος υποστηρίζει πως η παρακολούθηση ήταν νόμιμη για λόγους εθνικής ασφαλείας.