Το “καλάθι” και οι επικοινωνιακές ήττες προκαλούν προβληματισμό…

 Το “καλάθι” και οι επικοινωνιακές ήττες προκαλούν προβληματισμό…

Η ανακοινωθείσα από την προηγούμενη μέρα, και ως εκ τούτου αναποτελεσματική ως προς την διάσταση του ελέγχου, επίσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης (Άδωνις Γεωργιάδης και Νίκος Παπαθανάσης) στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, χαρακτηρίσθηκε “επικοινωνιακό σώου” από την αντιπολίτευση. Σημείωση: ούτε ένα κόμμα -και όχι μόνο ο “συνήθης ύποπτος” ΣΥΡΙΖΑ- δεν βρήκε μία θετική κουβέντα για το νέο μέτρο που, κάποια σκληρά φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, το χαρακτήρισαν “όπλο κατά του πληθωρισμού”.

Η αιχμή, ως εκ τούτου, του Άδωνι Γεωργιάδη κατά συγκεκριμένων εφημερίδων, ό,τι δεν κάλυψαν την πρεμιέρα με εκτεταμένες αναφορές στην πρώτη σελίδα, είναι άστοχη.

Εκείνο, όμως, που “πόνεσε” περισσότερο το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης ήταν το δελτίο ειδήσεων του Mega Channel, το οποίο χαρακτήρισε απογοητευτική την πρεμιέρα, κάτι που ως προσέγγιση διέτρεξε όλα τα δελτία του καναλιού.

Το κανάλι είδε “οργισμένους καταναλωτές”

Κι αυτό διότι το κανάλι φαίνεται πως δεν επιτίθεται στην κυβέρνηση μόνο για το σκάνδαλο των υποκλοπών (μετά τις αποκαλύψεις από “Τα Νέα” και “Το Βήμα της Κυριακής”), αλλά το συγκρότημα του Βαγγέλη Μαρινάκη επεκτείνει την κριτική του και σε θέματα (ακρίβεια) που χτυπούν στο μαλακό υπογάστριο της κυβερνητικής πολιτικής.

Αυτό δεν συνιστά, φυσικά, κάποια αιφνίδια προτίμηση του ομίλου στον Αλέξη Τσίπρα. Το αντίθετο. Η ρωγμή που δημιουργήθηκε προ ετών δεν κλείνει. Όμως, σε αυτή τη φάση, κάθε κριτική στην κυβέρνηση, και δη από μέσα που την στήριξαν αδιακρίτως, ισοδυναμεί με επικοινωνιακή και πολιτική ζημιά.

Εάν λάβει, δε, κανείς υπόψη του πως οι τηλεθεάσεις του πιο σκληρά συμπολιτευόμενου και καθαρά αντι-ΣΥΡΙΖΑ Σκάϊ, έχουν πάρει την κατιούσα, το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο. Μαθαίνω, δε, πως το θέμα έχει προκαλέσει προβληματισμό στο επικοινωνιακό τιμ της κυβέρνησης. Κάθε απώλεια στην δύσκολη πορεία προς τις εκλογές προκαλεί ταραχή.