ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Φέρνουν τα τρένα που απέρριψαν Ελβετία και Γερμανία

 ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Φέρνουν τα τρένα που απέρριψαν Ελβετία και Γερμανία

Φωτο Αρχείου

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρνει ως υπερσύγχρονα τα τρένα που απέρριψαν Ελβετία και Γερμανία», καταγγέλλει ο Νίκος Παππάς, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι τα «τρένα αυτά, έχουν βαρύ ιστορικό βλαβών και ατυχημάτων»

Ο τομεάρχης υποδομών και μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναδεικνύει μία σειρά από στοιχεία για το προβληματικό «λευκό βέλος», το οποίο σκοπεύει να δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, προκαλώντας ερωτηματικά.

Ανάλυση: Πώς “διαβάζουν” στην Κουμουνδούρου την παρέμβαση Στουρνάρα για υψηλά πλεονάσματα

Επικαλούμενος ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την αμαξοστοιχία ETR 470, ο Νίκος Παππάς καλεί μεταξύ άλλων τους κυρίους Μητσοτάκη και Καραμανλή, «να διασφαλίσουν την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων».

Όπως αναφέρει η ΕΦΣΥΝ αφού το «ασημένιο Βέλος» επέστρεψε στην Ιταλία στη θέση του ήρθαν τρένα κατασκευής 1993-1996, τα ETR-470. «Συμβουλή από την Ελβετία: μακριά από τα τρένα αυτά», λέει στο Investigate Europe ο Βάλτερ Φίνκμπονερ, πρώην γραμματέας του Δ.Σ. της Cisalpino AG, της θυγατρικής των ιταλικών και των ελβετικών σιδηροδρόμων που τη δεκαετία του 1990 είχε προμηθευτεί τις καινούργιες τότε αμαξοστοιχίες ETR-470 από την κατασκευάστρια Fiat Ferroviaria. «Προμηθευτείτε τρένα είτε δοκιμασμένα είτε νέα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτή τη ζωή».

«Η συντήρηση των ETR-470 είναι κάτι παραπάνω από απαιτητική. Αμφιβάλλω αν μπορεί να γίνει μακριά από το Σαβιλιάνο [τα κεντρικά της Alstom, κοντά στο Τορίνο]» αναφέρει ο βετεράνος γνώστης των τρένων αυτών. «Η έρευνά σας είναι πολύ σημαντική, καλύτερα να προλαμβάνεις παρά να θεραπεύεις εκ των υστέρων. Εξάλλου τα τρένα αυτά έχουν πλέον μια αξιοσέβαστη ηλικία».

Με αφορμή τα παραπάνω ο Νίκος Παππάς καλεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να απαντήσει

  • Τι προέβλεπε η σύμβαση ανακατασκευής των ETR 470;
  • Ποιες ενέργειες βελτίωσης έχουν γίνει;
  • Τι προέβλεπε η σύμβαση ανακατασκευής των ETR 470;
  • Ποιες ενέργειες βελτίωσης έχουν γίνει;
  • Για ποιον λόγο απέσυρε το νεότερο ETR 485 («ασημένιο βέλος»), που είχε παρουσιαστεί στη ΔΕΘ του 2018;

Παράλληλα καλεί τους κυρίους Μητσοτάκη και Καραμανλή:

  • Να διασφαλίσουν την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
  • Να λάβουν κάθε μέτρο συμμόρφωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βάση τη νομοθεσία και τις συμφωνίες μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικής εταιρείας.
  • Να απαντήσουν για ποιο λόγο αποδέχθηκαν την αλλαγή του «ασημένιου βέλους» με το «λευκό».

Σχετικά Άρθρα