“Time to live again!” λέει στους επισκέπτες ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

 “Time to live again!” λέει στους επισκέπτες ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Μια καμπάνια που προέτρεπε τον κόσμο να ζήσει ξανά και με όπλο το χιούμορ και βίντεο που παρουσίαζαν τους λόγους για τους οποίους η Θεσσαλονίκη “σου δίνει την ευκαιρία να χαρείς όσα στερήθηκες με τον εγκλεισμό της πανδημίας” ήταν το εργαλείο που χρησιμοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης για να ανακτήσει η πόλη το χαμένο έδαφος της προβολής.

Η συγκεκριμένη παραγωγή με τίτλο “Time to live again” ήρθε να προστεθεί στο branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το “πριν” και το “μετά” της καραντίνας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού η απήχηση που είχε η καμπάνια, έδειξε ότι ο θεατής ταυτίστηκε με τους πρωταγωνιστές του video και την χιουμουριστική απόδοση της πραγματικότητας παγκοσμίως.

«Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Θεσσαλονίκη είναι μία ασφαλής χαρούμενη πόλη όπου μπορεί ο επισκέπτης να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού», σημειώνεται.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες.

Οι χώρες στόχοι που επιλέχθηκαν εκτός από την Ελλάδα ήταν οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Σουηδία,το Ισραήλ, η Φινλανδία, η Αυστρία, η Τουρκία, η Πολωνία, η Σερβία, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Ρουμανία, η Γαλλία και η Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).

Επιπλέον, με τη συνεργασία του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV : Το “Time to live again – Visit Thessaloniki” μεταγλωτίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.

Σύμφωνα με τον ΟΤΘ, το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ. Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.

Σχετικά Άρθρα